Administrativ medarbejder til ruteplanlægning og understøttelse af tilsynsopgaver

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at blive en del af en gruppe dygtige og effektive administrative medarbejdere? Og vil du gerne være med til at understøtte tilsynsopgaver i et tæt samarbejde med vores tilsynsførende? Så har vi en ledig stilling hos Tilsynscenter Syd i Kolding!

Bliv en aktiv administrativ medspiller i arbejdsmiljøindsatsen Administrationen i Tilsynscenter Syd understøtter styring, tilrettelæggelse og udførelsen af de administrative opgaver, der knytter sig til driften, hovedvægt er på effektiv understøttelse og support af tilsynsforretningen både før, under og efter. Du kommer til at varetage mangeartede arbejdsopgaver som fx:

  • Administrative opgaver i forbindelse med planlægning og tilrettelæggelse af effektive ruter for de tilsynsførende, med sigte på de højst prioriterede opgaver.
  • Support, hjælp og vejledning under tilsynsforretningens afvikling ift. administrative opgaver.
  • Telefonbetjening og besvarelse af henvendelser vedrørende sagsbehandling, herunder deltage i vores call center indsats.
Bliv vores nye kollega Vi forstiller os, at du:

  • har en relevant kontoruddannelse
  • er meget serviceorienteret og god til at samarbejde både internt og eksternt.
  • er systematisk og kan arbejde selvstændigt
  • har lyst til administrative opgaver
  • er rutineret PC bruger
  • har et kendskab til det forvaltningsretlige område
  • har lysten til at udvikle dig fagligt.
Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er en fast fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter den 1. februar 2024.

Du bliver ansat som kontorfunktionær efter OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste.

Spørgsmål og ansøgning Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte tilsynschef Kirstine Lindved tlf. 7220 9970.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Jóna Thomasen i Beskæftigelsesministeriets HR på tlf. nr. 7220 5272.

Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer alle interesserede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest søndag den 26. november 2023.

Vi forventer at holde samtaler snarest efter ansøgningsfristens udløb.


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Arbejdstilsynet Tilsynscenter Syd Kolding, Eltangvej, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5940879

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet