Administrativ og Økonomisk Koordinator assistent søges til velrenommeret virksomhed i Kolding

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en Administrativ og Økonomisk Koordinator assistent til et dynamisk og ungdommeligt team i Kolding. 
Virksomheden sætter pris på godt humør og søger derfor en medarbejder der ikke blot har de faglige kvalifikationer, men som også passer ind i et socialt og samarbejdsvilligt miljø.


Arbejdsopgaver

  • Lagerafstemning
  • Efterfakturering
  • Kontering og kontrol af fakturaer
  • Indkøb og varebestilling
  • Korrespondance med interne og eksterne stakeholders. 
  • Ad hoc-opgaver


Faglige Kvalifikationer

  • Kontoruddannelse og dokumenteret erfaring fra lignende stillinger.
  • Solid forståelse for tal og erfaring med håndtering af økonomiske data.
  • Erfaring med MS Office-pakken, især Excel.
  • Kendskab og erfaring med SAP
  • Dansk og engelske sprogkundskaber, både skriftligt og mundtligt.


Personlige kvalifikationer

  • Evne til at arbejde systematisk med fokus på detaljerne i opgaverne.
  • Fremragende evne til at holde overblik og overholde deadlines.
  • Stærke kommunikationsfærdigheder med evnen til at skabe relationer.
  • Værdiskabende tilgang med fokus på høj kvalitet i arbejdsopgaver og service.
  • Villighed til at lære nye systemer og procedurer samt stærk evne til at tilegne sig viden.
  • Gode sociale evner så man kan passe ind i et ungdommeligt miljø med højt humør.


Særlige forhold

  • Løn efter kvalifikationer


Ansøgning

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Casber Dall Jensen, gennem mail cdj@jobteam.dk mærket "CDJ-KDC-6000".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  • Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  • Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  • Eventuel opstartsdato
  • Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Vestertorv, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5974812

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet