Er du en serviceminded og struktureret lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator der trives med at have travlt. Ønsker du en alsidig arbejdsdag, hvor du både arbejder i vores reception i vores ambulatorium og vores sengeafdeling, så er du måske vores nye kollega.
Om stillingen
Vi søger en dygtig sekretær til en delt stilling, hvor du i løbet af dagen varetager funktioner både i vores reception i ambulatoriet og i sengeafdelingen. Du vil blive en del af vores store sekretariat, som i øjeblikket består af 23 sekretærer og en sundhedsadministrativ leder. Arbejdsdagen vil byde på en høj grad af variation, med både modtagelse af patienter og pårørende, håndtere administrative opgave, samt samarbejde på tværs af faggrupper og afdelinger, alt sammen for at hjælpe vores patienter til, at de får et godt forløb hos os.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet inkludere:
- Modtagelse og vejledning af patienter og pårørende i både vores ambulatorium og vores sengeafdeling.
- Telefonbetjening
- Administrative opgaver i form af besvarelse af henvendelse via vores afdelingspostkasse, journalmateriale til forsikringsselskaber o.l.
- Ad hoc opgaver
- Er smilende, imødekommende og trives i kontakten med mennesker
- Er struktureret og kan håndtere flere opgaver samtidig i et travlt miljø
- Er fleksibel og kan arbejde i skift mellem ambulatoriet og sengeafdelingen
- Er serviceminded og kan kommunikere klart og venligt med både patienter og kolleger
- Har erfaring fra en lignende stilling
- Uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator.
- Et spændende og alsidigt arbejde i en stor og dynamisk afdeling
- Et godt og uformelt arbejdsmiljø hvor trivsel og samarbejde vægtes højt.
- Dygtige og hjælpsomme kolleger, der arbejder tæt sammen på tværs af funktioner.
- En spændende og varieret arbejdsdag
Fuldtid, mindre timetal kan tilbydes, hvis dette er et ønske. Der vil være tale om skiftende arbejdstider mellem ambulatoriet og sengeafdelingen mandag til fredag mellem 06.45 og 17.30.
Er du klar til at blive en del af vores team og bidrage til den gode oplevelse for både patienter og kolleger? Så glæder vi os til at høre fra dig!
Ansøgning:
Ansøgningsfrist søndag d. 9. december 2024
Samtaler forventes afholdt 17. december 2024
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at rette henvendelse til sundhedsadministrativ leder Birgitte Junker Fischer på birgitte.fischer@rsyd.dk eller 76 36 23 46.
Vi ser frem til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Sygehus Lillebælt Kolding Sygehus, Sygehusvej, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6154061