AMU SYD søger en målrettet sælger

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Et gammelt ordsprog siger ”den, der tror, han er færdiguddannet, er ikke uddannet, men færdig”

Danmark har sat fokus på vigtigheden I at have en arbejdsstyrke med vedligeholdte kvalifikationer, og på AMU SYD har vi travlt med at hjælpe offentlige og private virksomheder med at sætte opkvalificering og uddannelse på dagsordenen.

Brænder du for at sælge og er god til at nå dine mål, skal vi nok bidrage med alt vores viden om uddannelse og opkvalificering i AMU.

 

Som ansat på AMU SYD, har du bl.a. glæde af:

  • Dygtige, engagerede kolleger på tværs af vores mange brancher
  • Et arbejdsmiljø, der er præget af godt humør, stor hjælpsomhed og en uformel, afslappet omgangstone.
  • Mulighed for fleksibilitet i arbejdstiden, så du får en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.

 

Et spændende job med mange muligheder

Du vil referere til udviklingschefen på AMU SYD, men vil i dagligdagen have et meget tæt samarbejde med dine kolleger i salgs- og marketingafdelingen, uddannelseschefer og undervisere inden for alle vores brancheområder. 

Det er vigtigt, at du trives i et meget afvekslende arbejdsmiljø, hvor du selv planlægger dit arbejde, evner at dokumentere din arbejdsindsats og behersker en god, professionel og imødekommende kommunikation over for virksomheder, kursister samt kolleger på AMU SYD.

 

Dine primære opgaver er blandt andet:

  • Aktivt at opsøge virksomheder med henblik på at drøfte AMU opkvalificering og erhvervsuddannelse
  • Profilere og sælge AMU SYDs Totalkoncept som yder administrativ hjælp til virksomheder
  • Deltagelse i messer, informationsmøder og andre uddannelsesrelaterede aktiviteter
  • Sammen med marketingafdelingen at koordinere salgsfremmende aktiviteter i dine brancheområder.

 

Din profil

  • Du trives i en udadvendt stilling og forstår skiftet fra målrettet, effektiv sælger til faglig kompetent rådgiver
  • Du er vant til opsøgende arbejde, og at din arbejdstid foregår hos virksomhederne og på landevejen
  • Du er god til at opbygge længerevarende relationer og kan fremvise gode salgsresultater
  • Du er løsningsorienteret, idérig og stræber efter det kick, det giver at opfylde de mål, vi sammen har sat
  • Du er stærk til kommunikation og formidling og forstår at bruge sociale medier
  • Du vil være del af et velfungerende team og bidrager i dagligdagen med godt humør og positivitet
  • Du er innovativrig og søger at udvikle metoder og redskaber, der kan understøtte dit eget salg, så det giver dig og dit team succes
  • Du har stor interesse for og kendskab til uddannelses- og arbejdsmarkedsforhold generelt
  • Du trives i et arbejdsmiljø, som er præget af store forandringer og er vant til at træffe vigtige beslutninger i dit arbejde
  • Du har ind i mellem mulighed for at arbejde på skæve tidspunkter og deltage i rejseaktiviteter i hele Danmark
  • Du kan stille egen bil til rådighed i jobbet
  • Du er vant til deltagelse på messer og afholde informationsmøder
  • Du kan identificere dig med AMU SYDs værdigrundlag:
    Ansvarlighed, Ordentlighed, Fælleskab og Fleksibilitet.

 

Vi tilbyder

  • Faglig udvikling og udfordringer i et velfungerende samarbejde med kompetente, loyale og dedikerede kollegaer
  • En arbejdsplads med en bred og stærk tværfaglighed, hvor udvikling og forandring altid vil være et vilkår
  • Et arbejdsmiljø præget af godt humør, stor hjælpsomhed og en uformel og afslappet omgangstone
  • Gode muligheder for personlig udvikling og efteruddannelse.

Du kan glæde dig til at blive en del af en stærk salgs- og marketingafdeling, hvor alle brænder for at profilere AMU SYD og har et fælles ønske om, at alle på arbejdsmarkedet skal have mulighed for opkvalificering og uddannelse.

 

Løn og ansættelsesvilkår

Du vil være ansat i salgs- og marketingafdelingen på AMU SYD i Kolding, med reference til udviklingschef Ole Møller.

Løn og ansættelses sker i henhold til fællesoverenskomst mellem finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer og for afdelingsledere og uddannelseskonsulenter ved AMU-centrene.

Der vil være mulighed for resultatløn.

 

Din ansøgning

Du bedes sende din ansøgning, CV og anden relevant dokumentation til ansogning@amusyd.dk

For yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte Ole Møller på telefon 25 24 07 30

AMU SYD ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. 

 

Vigtige datoer

Ansøgningsfrist: Torsdag den 16. november 2023

1.samtale: Tirsdag den 21. november 2023

Der vil som led i rekrutteringsprocessen blive udarbejdet en personlig profil inden 2. samtale

2.samtale: Mandag den 27. november 2023

 

Ansættelsesdato:

Hurtigst muligt eller senest 1. januar 2024

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

AMU SYD Hovedafdeling, C F Tietgens Vej, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5932438

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet