BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Arbejdssted: By- og Fællesforvaltningen, Entreprenørafdelingen, Smedegade 10, 6000 Kolding
Arbejdstid: 37 timer pr. uge
Ansættelsestidspunkt: Snarest muligt, men venter gerne på den rigtige.
Hvad kan vi tilbyde:
Ønsker du at sætte dit præg på Koldings grønne områder? Kunne du tænke dig en alsidigt elevplads i en virksomhed i rivende udvikling og forandring hvor løbende optimering af arbejdsgange er en fast del af din hverdag? Ønsker du dig en elevplads hvor din læring bliver taget seriøs og hvor dine spørgsmål til arbejdsgange såvel som materiel og processer, vil blive hørt og besvaret?
Kan du svare ja på ovenstående spørgsmål, så er du nok den anlægsgartnerelev som vi ønsker os!
-Hos os vil du få en elevplads med et godt arbejdsklima, hvor fællesskab og humor vægtes højt. Du får fagligt dygtige kolleger at lære af, og du vil være omgivet af en ledelse og kolleger, der brænder for at dele deres viden og erfaringer med dig. Du får en dagligdag der vil være kendetegnet ved stor frihed under ansvar og en stadig søgen efter "best practice".
Kvalifikationer:
- Kørekort til bil eller traktor er et krav. BE kort er en fordel
- Vi ser gerne, at du har afsluttet grundforløbet, men er ikke et must
- Kan arbejde selvstændigt med egne opgaver
- Gode samarbejdsevner, og trives med at arbejde med forskellige kollegaer
- Imødekommende og humoristisk anlagt
- En fleksibel og positiv indstilling til løsning af opgaverne, der findes ingen dårlige opgaver
- Taler og forstår dansk både i skrift og tale.
Hvem er vi?
Vi er en Entreprenørafdeling med mellem 75 og 100 ansatte. Flest om sommeren og færrest om vinteren. Vi beskæftiger os primært med vedligehold af grønne områder såsom parker, skoler og institutioner, skove, idrætsanlæg, vandløb samt vedligehold af sorte/grå områder såsom belægningsarbejder i beton og granit, asfaltarbejder, afvandingsarbejder, vejsidevedligehold samt vintertjeneste.
På Materialegården har vi et tømrer- og smedeværksted, der udfører opgaver både internt og eksternt.
Om By og Fællesforvaltningen
I By- og Udviklingsforvaltningen arbejder vi for at styrke og udvikle hele kommunen som en attraktiv bosætnings-, oplevelses- og vækstkommune. Vi vil være et skridt foran og skabe positive forandringer og et ambitiøst fællesskab. Her er højt til loftet, frie rammer og dermed rig lejlighed og plads til din faglige og personlige udvikling.
Om Kolding Kommune
By- og Udviklingsforvaltningen er én af fem forvaltninger i Kolding Kommune, som i alt beskæftiger omkring 8000 medarbejdere. I Kolding Kommune arbejder vi med afsæt i visionen "Kolding – sammen designer vi livet" og et mindset, vi kalder Borgerens Centrum, hvor vi på tværs af forvaltninger og faggrænser finder de bedste løsninger sammen med og for borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere.
Løn: I henhold til gældende overenskomst.
Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:
Entrepriseleder Marie Muxoll tlf: 79796153, eller entrepriseleder Eva Bauer-schliebs tlf. 21636685
Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Søg stillingen".
Ansøgningsfrist: 16. februar 2024
Ansættelsessamtaler: 16. februar 2024
Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune børneattest.
Kolding Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=04bf198b)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Kolding Kommune - Entreprenørafdelingen, Smedegade, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5977829