Bliv business unit sales coordinator hos CBRE Teknisk Servicepartner i Syddanmark

Profilbillede
dato

Vil du være en del af CBRE Teknisk Servicepartner, der samarbejder med nogle af de største og mest anerkendte virksomheder I Danmark? Vil du bidrage til at opretholde vores høje serviceniveau og være med til at udvikle vores forretning? Hvis ja, så er dette job måske noget for dig.

Vi søger en Business Unit Sales Coordinator til at understøtte vores Business Unit i Syddanmark med koordinering af tværgående opgaver, så vi sammen kan fastholde og tiltrække nye kunder. Du kommer til at samarbejde med ledelsen med at omsætte ideer og koncepter til professionelt og helstøbt salgs- og præsentationsmateriale. Derudover vil du bistå vores Business Unit Director med administrative opgaver og referere direkte til ham.

Sådan bliver din hverdag

CBRE Tekniske Servicepartner har travlt, og din hverdag bliver dynamisk og varieret. Derfor er det vigtigt at du kan prioritere din tid og opgaver, i samarbejde med din nærmeste leder. Nogle af de essentielle opgaver du kommer til at løse bliver:

  • At være tovholder for salgsteamet på større tilbud og udbud.
  • Koordinering af tværgående aktiviteter inden for business unit´en.
  • Udarbejdelse af professionelt materiale i Word, Excel og PowerPoint.
  • Udarbejdelse af præsentationer i PowerPoint.
  • Planlægning og deltagelse i afholdelse af lokale arrangementer.
  • Assistere med materiale til rapportering og intern kommunikation
  • Administrative support opgaver for Business Unit Directoren.

Kulturen i teamet bærer generelt præg af, at vi hjælper hinanden med at prioritere og løse opgaverne, og vi arbejder tæt sammen for at finde de bedste løsninger til vores kunder. Tonen er uformel, og der er plads til humor og personlighed i vores team.

Hvert teammedlem har ansvar for deres egne opgaver, men vi er også afhængige af hinanden og at samarbejde med kolleger med forskellige kompetencer for at alle ender kan mødes. Derfor er det vigtigt, at du er samarbejdsorienteret, og selv opsøger dine kolleger med henblik på at koordinere og arbejde med flere sideløbende projekter og opgaver. Du skal også være i stand til at håndtere både store og små opgaver - nogle gange med kort varsel.

Hvilken baggrund kommer du med

Du kommer måske fra en lignende stilling, som har været en administrativ rolle, måske med en smule marketingerfaring. Du skal være i stand til at koordinere og uddelegere opgaver til andre og bevare overblikket i komplekse processer, hvor der skal indsamles og videreformidles en stor mængde information til forskellige stakeholders internt og eksternt. Da vi er landsdækkende, kan der være behov for til tider at komme rundt i landet med dine kolleger for at skabe relationer. Du har:

  • En solid administrativ forståelse og en veludviklet evne til at koordinere opgaver.
  • Er i stand til at omsætte ideer og koncepter til tekst og grafik.
  • Kan tale og skrive dansk og engelsk på et højt niveau.
  • Har omfattende erfaring med MS Office, især Word og PowerPoint.
  • Det vil være en fordel, hvis du har erfaring fra en serviceorienteret virksomhed eller Facility Management branchen.

Det er vigtigt, at du kan bevare en positiv indstilling i travle situationer, og ikke er bange for at udfordre det eksisterende, når du har nye ideer. Til gængæld tilbyder vi:

  • En alsidig stilling i en international virksomhed.
  • Gode karrieremuligheder, hvor du kan udvikle dig og avancere i organisationen.
  • Løn, der afspejler dine kvalifikationer, samt fordelagtige pensions- og sundhedsordninger.


Virksomheden

CBRE Teknisk servicepartner A/S er en landsdækkende teknisk servicepartner med cirka 1.000 medarbejdere. Sammen leverer vi værdiskabende løsninger til industri, infrastruktur og erhverv inden for el-teknik, mekanik, automation og en række specialer. Hos CBRE Teknisk servicepartner A/S bliver du en del af en værdibaseret virksomhed, hvor vi vægter engagement, ansvarlighed og frihed, respekt og humor højt.

Læs mere på https://cbre-tekniskservicepartner.dk/.

CBRE Group, Inc. er verdens største erhvervsejendomsrådgiver med en omsætning på $31,9 milliarder i 2023 og mere end 100.000 ansatte verden over (ekskl. affiliates). CBRE GWS er verdens største udbyder af komplette løsninger, når det gælder facility management og strategisk ejendomsrådgivning. Målet er at hjælpe både lokale og globale virksomheder, der ønsker at effektivisere ejendomsporteføljen og fokusere på kerneforretningen.

Læs mere på www.cbre.dk/gws.

Spørgsmål

Da Guldbrandsen & Lythje ApS håndterer rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte partner Dan Lythje på mobil 9384 8449 eller Lise Guldbrandsen 2067 6757. Vi indkalder løbende til samtale, så søg allerede i dag.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

CBRE Teknisk Servicepartner, Blytækkervej, 9000 Aalborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6127010

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet