BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Arbejdssted: By- og Fællesforvaltningen, Entreprenørafdelingen, Smedegade 10, 6000 Kolding
Arbejdstid: 37 timer pr. uge med flekstid
Ansættelsestidspunkt: Snarest muligt
Entreprenørafdelingen søger en ny driftsplanlægger med grøn baggrund, der har lyst til at bidrage til udviklingen af afdelingen gennem en helhedsorienteret opgaveløsning.
Kommer du med en fagfaglig passion inden for det grønne fag og har du mod på at understøtte den daglige drift af parker, skove og andre grønne områder? Så har vi en super spændende stilling til dig.
Hvad skal en driftsplanlægger?
Hvis du skal være vores nye driftsplanlægger, forestiller vi os, at du kommer med en mellemlang grøn uddannelse (urban landskabsingeniør, jordbrugsteknolog, skov- og landskabsingeniør el.). Det kan også være, at du har en håndværksmæssig/faglig uddannelse som anlægsgartner eller naturtekniker og ønsker at tage næste skridt i din karriere. For os er det ikke vigtigt, om du er nyuddannet, eller om du har mange års erfaring. Det vigtigste er, at du har praktisk forståelse for det grønne fag, og at du har flair for eller mod på de administrative opgaver, der ligger i stillingen.
Din kerneopgave bliver at understøtte entrepriselederne i det grønne team med planlægning og løsning af daglige opgaver inden for de enkelte lederes områder. Det betyder, at du kommer til at arbejde tværfagligt- og organisatorisk i afdelingen. Som driftsplanlægger kommer du til at løse mange forskellige opgaver som f.eks. tilsyn og kvalitetskontrol i marken, til administration i Driftsweb, tilbudsgivning og planlægning af plante- eller fældningsopgaver og mange andre opgaver. Vi kan love dig en super alsidig stilling, hvor du får brug for alle dine kompetencer i en hverdag, hvor vi er skarpe på både vores processer og deadlines. Derfor ville det være fantastisk, hvis du kommer med et fokus på eksekvering, deadlines og på at følge opgaverne til dørs.
Udover dette, skal du have et godt kendskab til IT. Vi arbejder bland andet med Office pakken, BC20, GIS, Driftsweb etc. Du skal have kørekort til personbil.
EntreprenørafdelingenEntreprenørafdelingen er ansvarlig for, at kommunens grønne arealer drives, så de fremstår tidssvarende og velvedligeholdte til glæde for brugerne og borgerne. Vi arbejder ud fra en overordnet målsætning, der lyder:
Vi vil sætte nye standarder for at drive og udvikle de fysiske rammer for det gode liv.
I Entreprenørafdelingen har vi ansvaret for de grønne områder såsom parker, skove, idrætsanlæg, vandløb samt vedligehold af sorte/grå områder som belægningsarbejder, asfaltarbejder, afvandingsarbejder, vejsidevedligehold, skadedyrsbekæmpelse samt vintertjeneste. Hertil kommer, at vi har en Materialegård med et tømrer- og smedeværksted, der udfører opgaver både internt og eksternt. For at lykkes med vores opgaver er vi et sted mellem 95 og 105 ansatte - flest om sommeren og færrest om vinteren.
I Entreprenørafdelingen arbejder vi ud fra følgende:
- At driften foregår så økonomisk effektivt som muligt.
- At kvaliteten af ydelserne lever op til beskrevne målsætninger og niveau.
- At driften sker ud fra et helhedsorienteret perspektiv og så tæt på borgerne som muligt.
- At borgerne bliver hørt og inddraget
Entreprenørafdelingen er en del af By- og Fællesforvaltningen.
I By- og Fællesforvaltningen arbejder cirka 1000 medarbejdere sammen om at styrke og udvikle hele kommunen som en attraktiv bosætnings-, oplevelses- og vækstkommune. Vi vil være et skridt foran og skabe positive forandringer og et ambitiøst fællesskab. Her er højt til loftet, frie rammer og dermed rig lejlighed og plads til din faglige og personlige udvikling.
By- og Fællesforvaltningen er én af fire forvaltninger i Kolding Kommune, som i alt beskæftiger omkring 8000 medarbejdere. I Kolding Kommune arbejder vi med afsæt i visionen "Kolding – sammen designer vi livet" og et mindset, vi kalder Borgerens Centrum, hvor vi på tværs af forvaltninger og faggrænser finder de bedste løsninger sammen med og for borgerne, virksomheder og andre samarbejdspartnere.
Vi arbejder som kommune aktivt for den grønne omstilling og for os er bæredygtighed mere end et modebegreb. Vi har et Bæredygtighedshus, som er vores knudepunkt for bæredygtighed og grøn omstilling. Det er stedet, hvor borgerne, erhvervslivet, uddannelsesinstitutioner, foreninger og medarbejdere kan få et skub til en mere bæredygtig omstilling og frit kan dele viden, idéer og inspiration inden for bæredygtighed.
Løn: I henhold til gældende overenskomst efter principperne i Ny Løn og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:
Hvis du har uddybende spørgsmål er du velkommen til at kontakte afdelingschef Mikkel Arveland-Christensen på 20269188 eller entrepriseleder Eva Bauer-Schliebs på 21636685
Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Søg stillingen".
Ansøgningsfrist: 31. oktober 2024
Ansættelsessamtaler: Vi afholder 1. og 2. samtalerunde i uge 46.
Der vil indgå persontest ved 2. samtale, ligesom der vil blive trukket referencer efter nærmere aftale forud for 2. samtale.
Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune børneattest.
Kolding Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=c9c8ec0e)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Kolding Kommune - Entreprenørafdelingen, Smedegade, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6129113