Bliv elev inden for indkøb og logistik hos EUROPART i Kolding 2025

dato

EUROPART stræber altid efter at have de bedste medarbejdere, og nu har du chancen for at blive en del af vores team! Vi tror på, at samarbejde er nøglen til succes, og vi arbejder løbende på at styrke holdånden og trivslen. Vi værdsætter vores medarbejdere og lægger stor vægt på at skabe et arbejdsmiljø, der fremmer fællesskab, udvikling og innovation. Sammen skaber vi muligheder!

Er du interesseret i indkøb og logistik? Vil du kickstarte din karriere i en dynamisk og spændende virksomhed? Så er du måske den elev, vi søger til vores indkøbsafdeling i Kolding med tiltrædelse januar 2025! 

Om stillingen

Uddannelsen er et 2-årigt forløb, hvor du vil lære alle processer i en indkøbsafdeling, bl.a. ordrebehandling, produktoprettelse fra A-Z, leverandør kontakt, varelogistik og forhandlingsteknik. I forløbet vil du få kontakt til vores moderselskab og søsterselskaber i 27 lande, og du vil få et unik indblik i en professionel international B2B handelsvirksomhed.

Til gengæld for de nedenfor krav, kan vi tilbyde ordnede arbejdsforhold, en spændende og udfordrende hverdag i en travl international præget organisation, og gode muligheder for at vokse med opgaverne. Samtidig hermed tilbyder vi en løn ifølge overenskomst for elever, pensionsordning og sundhedsforsikring, samt mulighed for medarbejderbonus.

Hvad leder vi efter?

Vi har følgende forventninger til den kommende Elev:

  • Du behersker dansk og engelsk, kendskab til tysk er et plus
  • Du har overblik og engagement i en krævende hverdag
  • Du skal have ordenssans
  • Du er god til at indgå i et team-samarbejde
  • Du har afsluttet adgangsgivende ungdomsuddannelse

Hvad tilbyder Europart?

Vi tilbyder dig en spændende og udfordrende rolle i en international og markedsledende virksomhed, hvor du vil blive en del af et succesfuldt team. Vi er en kundeorienteret virksomhed med fokus på service og kvalitet. Vores virksomhed er i en ekspansiv fase, og vi ønsker at udvikle os sammen med vores medarbejdere. Vi tilbyder gode ansættelsesvilkår, og løn der modsvarer dine kvalifikationer. 

  • En spændende og udviklende rolle i en stabil og ekspanderende virksomhed.
  • Mulighed for at arbejde med markedsledende produkter og løsninger.
  • Et behageligt arbejdsmiljø med engagerede kolleger.
  • Støtte og træning til at udvikle dig i din rolle og nå dine mål. 

EUROPART Group er Europas førende leverandør af reservedele, værktøj og tilbehør til erhvervskøretøjer, busser, varevogne og specialkøretøjer. Med et omfattende sortiment på over 400.000 dele og en stærk markedstilstedeværelse i 28 lande og 300 salgssteder tilbyder vi produkter og løsninger, som vores kunder kan stole på. Derudover har EUROPART kvalitetsprodukter af vores eget mærke EUROPART Premium Parts med over 7.500 dele til rådighed.

Velkommen til EUROPART – hvor din ekspertise gør en forskel!

Er du klar til at tage det næste skridt i din karriere? Send os din ansøgning med CV og følgebrev så hurtigt som muligt. Udvælgelse og samtaler sker løbende, så vent ikke med at sende din ansøgning. Vi accepterer kun ansøgninger via vores rekrutteringssystem, ingen ansøgninger via e-mail behandles. Dette med henvisning til GDPR. 

Din kontaktperson for denne rekruttering:

Ole Petersen, o.petersen@europart.net
  +4582282219

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

EUROPART DANMARK A/S, Kokmose, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6147491

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet