Administrativ medarbejder 37 timer - snarest muligt
Brænder du for administration, er du evt. kontoruddannet og har erfaring med og viden om arbejdet i daginstitution eller skole, så skal du helt bestemt søge stillingen hos os.
Vi er 7 institutioner, der alle har brug af din hjælp til at løse en række administrative opgaver. Heldigvis er det de samme systemer, vi alle bruger. Vi er alle interesseret i fysik fremmøde, men vi er fleksible i forhold til hvordan og vi løser denne del sammen med dig. Det vil være en fordel med egen bil.
Vi søger dig, som trives med at skabe struktur. Du arbejder desuden selvstændigt og struktureret med blik for det væsentlige. Du har et godt humør og masser af gåpåmod, selvom du til tider må prioritere mellem flere vigtige opgaver.
Du er serviceminded overfor medarbejdere, børn, forældre og dygtig til at kommunikere.
Du skal kunne navigere i en omskiftelig hverdag med forskelligartede opgaver. Du er indstillet på og trives med at afbrydelser, er en del af dagligdagen. Du er loyal og tillidsfuld overfor medarbejdere og ledelsesteamet.
Du indgår i en netværksgruppe med andre administrative kollegaer og der vil være mulighed for sidemandsoplæring fra erfaren kollega.
Du kan bede om hjælp, når du har brug for det, for sammen står vi stærkest.
Dine opgaver vil blandt andet være:
- Servicering af primært medarbejdere og ledelse
- Personaleadministration
- Økonomi
- Understøtte ledelsesteamet
- Ad-hoc opgaver
Du besidder gode IT-kundskaber, har flair for at arbejde med Office-pakken og andre administrative systemer.
Det er naturligt for dig at samarbejde og gå positivt ind i udviklingsopgaver.
Skulle det ovenstående have vakt din interesse, håber vi at modtage en ansøgning fra dig senest d. 19.marts 2025, hvor ansøgningsfristen udløber.
Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Dagtilbudsleder: Eva Qvist Knudsen 20568704, eller Administrativ medarbejder Litta Harring Niebuhr 29742661, hvis du har spørgsmål af faglig karakter.
Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Søg stillingen".
Ansøgningsfrist: onsdag d. 19. marts 2025
Ansættelsessamtaler: Afholde i uge 13 2025.
Løn: I følge overenskomst og forhåndsaftaler.
Alle stillinger er fuldtidsstillinger medmindre andet er angivet. Kolding Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.
Overvejer du at flytte til Kolding? Læs mere om mulighederne for at bo og leve i Kolding på www.komtilkolding.dk
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=54e64744)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Kolding Kommune - Daginstitutionen Drejens, Agerøvej, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-03-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/63b45e79-d765-4630-8473-512ae6ea96eb