BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Digitalisering og Systemadministration søger en digitaliseringskonsulent til at understøtte forvaltningen i krydsfeltet mellem forretning, organisation og IT.
Digitalisering og Systemadministration
Vi tilbyder en spændende stilling, hvor du kommer til at arbejde med digitaliseringsprojekter, som skal understøtte og sikre fortsat udvikling af Senior-, Sundheds, - og Fritidsforvaltningen (SSF). Du vil enten selv lede større tværgående projekter eller støtte en decentral projektleder, men ens for alle vores digitaliseringsprojekter er, at de skal skabe målbar effekt i driften.
Du bliver ansat i Digitalisering og Systemadministration, som er en stabsfunktion. Vi understøtter de store driftsområder som hjemmehjælpen, sygeplejen, plejehjemmene og Sundhedsområdet med den generelle udvikling af områdernes IT-kompetencer. Du vil derfor naturligt møde forskel-lige interesser, men det giver dig en spændende hverdag, hvor du møder mange kollegaer med meget forskellige fagligheder. Det stiller store krav til dine formidlingsevner og din omstillingspa-rathed.
Hos os er der et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi vægter det gode samarbejde - både i teamet og hen mod vores kolleger i både stabe og drift. Vi har et stærkt fællesskab, hvor vi prioriterer både trivsel og faglighed. Vi kommer med en åben og nysgerrig tilgang til vores kolleger og deres ud-fordringer. Vi arbejder struktureret, og reflekterer gerne sammen over tingene, strukturerer opga-verne og kommunikerer i en god og konstruktiv tone.
Vores forventninger til dig som digitaliseringskonsulent
Vi forventer, du har en relevant kandidatuddannelse og/eller flere års erfaring med offentlig digi-talisering. For at kunne lykkes hos os, er det ikke et krav, du allerede har erfaring, men vi forven-ter, du kommer med god forståelse for og især en bred interesse i digitalisering. Du kan navigere og samarbejde på tværs af faglige domæner og organisatoriske niveauer.
Du har gode pædagogiske og kommunikative evner, så du kan oversætte og gøre det digitale forståeligt og brugbart ude i driften. Du skaber gode relationer, hvor du med både empati og fag-lighed forstår at omsætte forvaltningens behov til tekniske løsninger og visa versa. Derfor sam-arbejder du også ubesværet med høj som lav.
Du skal bidrage til det fortsatte arbejde med at højne informationssikkerheden i SSF. Selvom vi hele tiden har fokus på at beskytte både vores borgere og hinanden, så er det et arbejde, der aldrig stopper. Det vil være en fordel hvis du har projektleder erfaring, og hvis ikke du allerede har en projektlederuddannelse, så vil vi tilbyde en sådan i forbindelse med din ansættelse.
Du vil få reference til Sekretariatslederen.
Senior- Sundhed og Fritidsforvaltningen
Som digitaliseringskonsulent bliver du en del af Senior-, Sundheds, - og Fritidsforvaltningen (SSF), hvor vi arbejder med Borgerens Centrum ud fra vores vision: Selvværd og Sammen-hæng i alt hvad vi siger og gør. Det er en vision, som du skal opfylde ved altid at have en adfærd, der afspejler forvaltningens 5 leveregler, som er:
• Tal et sprog alle mennesker forstår
• Alt indenfor din radar er dit ansvar
• Det er borgerens plan/aftale
• Sæt fællesskabet i spil
• Gå borgeren i møde
Yderligere information.
Selvværd og Sammenhæng (link)
Hvis du har uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sekretariatsleder Louise Kvisgaard Brandt på 23 39 32 69.
Løn og ansættelsesforhold:
Arbejdstiden er på 37 timer pr. uge fordelt på hverdage mellem 8:00-17:00. Vi har flex-tid og be-talt frokostpause.
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst efter principperne om lokal løn-dannelse, samt ansøgers kvalifikationer.
Kolding Kommunen tilbyder blandt andet sundhedsordning, mulighed for at benytte motionscen-ter og har en feriefond med ferieboliger.
Praktiske oplysninger om ansættelsesprocessen:
Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Søg stillingen". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Ansøgningsfrist: 17. juni kl 12.00
Ansættelsessamtaler: Vi afholder 1. samtale den 20. juni og 2. samtale den 25. juni 2024. Der kan indgå en case ved 2. samtale.
Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.
Kolding Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=ab84f251)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Kolding Kommune - Digitalisering og Nexus, Ålegården, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6055816