BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Arbejdssted: By- og Fællesforvaltningen, Redux – Affald og Genbrug, Bronzevej 3 og 6, 600 Kolding
Ansættelsestidspunkt: Ultimo august.
Vil du arbejde med events og formidling?
Gør en bæredygtig forskel: Bliv en del af et stærkt event- og formidlingsteam
Affald og genbrug berører alle borgeres hverdag. Hvis vi skal være endnu bedre til at genbruge og genanvende, skal vi nå ud i alle hjørner og kroge. Derfor søger Redux - Affald og Genbrug løbende nye event- og formidlingsmedhjælpere til holdet, der får budskaber om genbrug og ressourcer ud over rampen til borgere i alle aldre i Kolding Kommune.
Hvad kan vi tilbyde:
Masser af hands on-erfaring med events og kommunikation!
Du vil sætte dit fingeraftryk på Redux’ ansigt udadtil. Og du får indblik og erfaring fra livet i en afdeling, hvor der er fuld fart på både drift og udvikling. Du bliver del af et ungt, kreativt og stærkt eventteam, der har det både godt og sjovt sammen. Vi sørger selvfølgelig for at lære dig op, så du er godt rustet med viden om affald og genbrug.
Så hvad skal jeg lave?
Lidt af hvert! Hver uge er vi i kontakt med mange engagerede borgere gennem vores digitale platforme. Her kan du få lov til at spille en afgørende rolle, når du udvikler og producerer indhold til vores sociale medier. Vi afvikler events, hvor vi laver møbel-hacks og uddeler gratis møbler til nye studerende. Vi besvarer spørgsmål om alt fra affaldsbeholdere til afløbsrens. Vi udvikler genbrugslege om sortering og bygger formidlingsarealer for mindre haveaffald og mere biodiversitet. Vi opdaterer sorteringsguide og hjemmeside. Vi hjælper til i Skatkammeret, hvor institutioner i Kolding Kommune kan hente overskudsmaterialer fra virksomheder.
Funktioner:
Kan du se dig selv i en eller flere af disse ting?
• Afvikle events: fragte, sætte op, pakke ned. Repeat!
• 1:1-dialog med borgere
• Afvikle aktiviteter for børnehaver, skoler og institutioner i formidlingstjenesten Re:lab - og workshops for alle aldre i Bronzehallen.
• Hjælpe med at skabe liv på sociale medier som Instagram, Facebook og Pinterest
• Opdatering af sorteringsguide og hjemmeside
• Bruge hænder og evner til at bygge møbler, aggregater eller andre dele af rammerne for vores events.
Når du har fået et godt indblik i stort og småt, forventer vi også at trække på din hjælp til borgerhenvendelser og administrative opgaver. Vores events ligger oftest i eftermiddags- og aftentimerne på hverdage - og i dagtimerne i weekenden. Vagter i Re:lab og Skatkammeret ligger som regel i dagtimerne.
Kvalifikationer:
Kan du beskrives sådan her?
Du er selvfølgelig miljøbevidst og ønsker at formidle budskaber om bæredygtighed. Og så er du
• Udadvendt, smilende og en god kommunikatør
• Opsøgende og serviceminded
• Selvstændig, stabil og ansvarsbevidst
• … og så har du kørekort!
Vi ønsker altid at have et team af eventmedarbejdere, som supplerer hinanden rigtig godt.
Skriv derfor gerne i din ansøgning, hvilke(n) profil(er) du ser dig selv som:
• Et strukturmenneske, med flair for planlægning og procesoverblik
• En ordkløver, som sætter en ære i have styr på grammatik og let forståeligt sprog.
• En digital formidler, med styr på de sociale medier og som enten er, eller drømmer om, at blive skarp til at fotografere, filme og videoredigere.
• En kreativ materialenørd med hænderne skruet rigtigt på og som kan se potentiale for nyt liv i genbrugsmateriale
Hvem er vi?
Redux - kort fortalt
Vi er en del af By- og Fællesforvaltningen. Vi er i alt 90 ansatte, som omsætter for 110 mio. kr. om året. Vi drifter fem genbrugspladser og tømmer kommunens 1.500 miljøstationer. Vi sørger for, at det affald, som borgerne afleverer på genbrugspladserne, lander hos de rette virksomheder til genanvendelse.
Løn: I henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.
Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:
Kontakt eventkoordinator Niels på telefon 79 79 43 14 eller teamleder Helene på 79 79 98 99.
Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Søg stillingen".
Ansøgningsfrist: 12. august 2024
Ansættelsessamtaler: Vi afholder samtaler i uge 34.
Forvent at der vil være opstart med introduktion i uge 35.
Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune børneattest.
Kolding Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=bb06266e)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: deltid (8-35 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Kolding Kommune - Redux, Administration, Bronzevej, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6089370