Bliv en del af vores engagerede team i akutafdelingen som lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator

dato

Er du klar til en spændende stilling i Akutafdelingen, så står vi klar til tage godt imod dig!

Om os:
Du bliver en del af et stærkt team bestående af 16 dedikerede lægesekretærer/sundhedsadministrative koordinatorer, der vil gøre deres for, at du hurtigt bliver en integreret del af afdelingen. Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og er opmærksomme på hinanden. Samtidig er vi bevidste om vores vigtige rolle over for patienterne, der kommer ind i Akutafdelingen og har brug for et menneske, der møder dem, hvor de er.

Om vagterne :
Vi dækker vagter hele døgnet, året rundt og arbejder målrettet for at sikre en balanceret vagtplan.
Hvis der opstår udfordringer med, at du kan få vagterne til at hænge sammen, er der som oftest mulighed for at finde løsninger, der tager højde for individuelle behov.

Vi foretrækker en kollega, der brænder for nattevagter, men vi er åbne for alle ansøgere og tilpasser et rul, som passer dig og teamet.

Vi har et helligdagsrul, som sikrer en fair fordeling af vagterne, men skulle det give udfordringer, finder vi også løsninger her.

Derudover har vi et afløserkorps, som er en stor hjælp. De er flinke til at byde ind ved sygemeldinger og når der er brug for det. Det handler om at skabe trygge rammer for både medarbejdere og patienter – ud fra det muliges kunst.

Om afdelingen og opgaverne:
Vi er en vigtig del af patientforløbet i en Akutafdelingen, som dagligt modtager omkring 140 patienter. I Skadestuen modtager og triagerer vi patienterne og hjælper patienter videre andre zoner i afdelingen.
Akutafdelingen er opdelt i 4 zoner: Zone 1 for skadestue-patienter, Zone 2 og 3 for indlagte patienter og Zone 4 for patienter, der kommer ind i et ”fast track forløb” og som ikke kræver en hospitalsseng. Din funktion vil være i Skadestuen.

Af opgaver kan vi nævne, at vi går med på traumestue, når alarmen lyder og klarer det registreringsmæssige samt koordinerer med læger og sygeplejersker. Vi modtager/registrerer patienter, der kommer ind med 112, og vi har en række administrative opgaver, som vi går til og fra ind i mellem modtagelsen af vores patienter i Skadestuen.

Der er mange spændende opgaver i Akutafdelingen. Dagene er uforudsigelige, men det er også det, der gør det spændende at være akutsekretærer.

Sekretærerne er nøglepersoner på forskellige ansvarsområder som f.eks. udlændinge og betaling, trafikregistrering, vagtplanlægning/lønregistrering, en del af traumeteam m.m., og de sørger for, at du får en god introduktion til opgaverne.

Vi forventer af dig:

  • At du kan se dig selv ind i vores vision for Akutafdelingen:
At sætte patienten først forpligter os til at være den mest innovative og dedikerede Akutafdeling, der med høj faglig standard og enestående samarbejde på tværs, sikrer det gode og sammenhængende patient forløb.

  • At du altid sætter patienten først, så de føler sig ventet og velkommen – også i en travl hverdag
  • At du trives med en uforudsigelig hverdag
  • At du bidrager og trives ind i samarbejdet med forskellige faggrupper
  • At du bidrager med de gode løsninger
  • At du bidrager til en positiv omgangstone og stemning
  • At du er uddannet lægesekretær eller uddannet sundhedsadministrativ koordinator
Vi kan tilbyde:

  • En lydhør og opmærksom ledelse (souschef, sundhedsadministrativ leder m.fl.)
  • Et godt arbejdsmiljø på en alsidig arbejdsplads
  • At blive en del af et stærkt tværfagligt team, der samarbejder på tværs, hvilket er afgørende for de gode patientoplevelser
  • Dedikerede og ambitiøse kolleger
  • En god introduktion med en mentor
Der er tale om et vikariat på 1 år med ansættelse enten 1. januar eller 1. februar 2025. Timetal kan aftales.

Løn:
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Hør mere om os:
Du er meget velkommen til at kontakte sundhedsadminstrativ leder for Akutafdelingen og Medicinske sygdomme Lotte Laasholdt på lotte.laasholdt@rsyd.dk eller direkte telefonnr. 76362138, hvis du vil høre mere om afdelingen.

Din ansøgning:
Vi modtager din ansøgning senest d. 15. december 2024

Vi glæder os til at høre fra dig.

Vi indhenter børneattest inden endelig ansættelse



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Sygehus Lillebælt Kolding Sygehus, Sygehusvej, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6155030

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet