Vores kunde er en dansk koncern, der er en meget stor aktør på sit felt og har en veletableret position på det globale marked. Der er iværksat en ny strategi, hvor der etableres en helt ny forretningsdivision, som får til opgave at skabe ”en ny virkelighed” ud fra det kendte marked og produktmiks. Som en væsentlig profil i at skabe denne nye division, søges nu en stærk og ambitiøs:
Global HR Director
der kan drive og udvikle people & culture i en helt ny og meget ambitiøs forretningsdivision
Du har stærk erfaring med HR på såvel strategisk som taktisk niveau og har gennem din karriere vist, at du formår at sætte en synlig HR-retning og omsætte den operationelt med organisationen for derigennem at understøtte de overordnede mål – både for den nye division og koncernens overordnede strategiske mål. Du er en tydelig formidler, der er god til at skabe tværfaglig dialog og det er naturligt for dig at tage direkte ejerskab af relevante HR-projekter og -processer.
Som Global HR Director bliver du en central profil i at sikre, der er en rød tråd mellem organisationens onboarding af stærke nye kompetencer og de strategiske valg som ledergruppen skal træffe. Det betyder også, at du er meget nysgerrig på at tiltrække talenter, der kan vokse med organisationen og er klar til at yde en ekstra indsats for at skabe de ekstraordinære resultater.
Som Global HR Director indgår du i den øverste ledergruppe og refererer direkte til Divisionsdirektøren.
I forbindelse med udvælgelsen vil vi især vægte:
- Stærk HR-erfaring fra en international virksomhed
- God etableret HR-værktøjskasse, hvor man anvender værktøjerne selv og kan vejlede andre
- Erfaring fra at indgå i et dynamisk ledelsesteam, der konstruktivt udfordrer hinanden og hvor alle ”har ild i øjnene” for at skabe nye løsninger
- Skabe den røde tråd i HR arbejdet og sikre gennemførelse – for sig selv og organisationen
- Erfaring med projektledelse
- Engelsk på højt niveau
Din baggrund for at søge jobbet er en relevant erfaring inden for HR, Talent Management eller tilsvarende, hvor du har vist stærke kompetencer til, på højeste niveau, at coache og sparre med ledelsesteamet for at skabe en high performance organisation. Derudover har du en relevant uddannelse på Bachelor eller Cand. niveau. Du trives i en organisation, hvor der sættes ambitiøse mål og der dagligt arbejdes på at gøre tingene endnu bedre.
Vores kunde tilbyder et spændende og meget selvstændigt job, hvor der for den rette er stor mulighed for at påvirke virksomhedens strategiske retning og udvikling. Lønpakken er attraktiv og honorerer de høje krav, der er til profilen.
Lyder dette som jobbet for dig, ser vi frem til at modtage din ansøgning og CV. Du ansøger ved at bruge ”søg jobbet” funktionen herunder.
Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte Partner Kent Fredslund på mobil 2877 0070 eller Partner Lars Mikkelsen på mobil 2219 4930.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Selectors, Bredgade 15,, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-07-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/1cfee98d-2a30-4a74-9cb6-83c183adc93c