Bliv kundesupporter hos Textilia Group i Kolding og skab sublime serviceoplevelser

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Textilia Group A/S i Kolding søger en energisk og engageret kundesupporter som vil være med til at give vores kunder en sublim serviceoplevelse over telefonen og på mail.

Om stillingen

Dine primære arbejdsopgaver bliver, at give en professionel og imødekommende kundeserviceoplevelse over telefonen, på mail og på Textilia’s kundeintranet og samtidigt bidrage til, at de interne processer understøtter dette.

Arbejdsdagen vil også byde på en række administrative arbejdsopgaver, som du skal løse i tæt samarbejde med dine kollegaer fra produktionen, distributionen og salgsafdelingen.

Helt konkret vil din hverdag består af følgende opgaver:

  • Telefonisk servicering af vores kunder – bestillinger, ændringer, forespørgsler mm.
  • Rådgivning af kunder om vores produkter, ydelser og løsninger
  • Opfølgning på diverse kundesager – sikre implementering og opfølgning internt
  • Behandling og fakturering af ordrer – gennemføre månedsafslutning
  • Systemoprettelse og vedligeholdelse af kunder
  • Opdatering og vedligeholdelse af CRM system
  • Varetagelse af diverse administrative opgaver

Om dig

Kommunikation og kundeservice falder dig let og naturligt. Du skal brænde for, at være en hjælp til kunden og bidrage til, at vores interne processer understøtter og giver en professionel, personlig og kompetent kundeoplevelse.

Derudover kan du se dig selv:

  • Være positiv, udadvendt og imødekommende på en måde, som både kan mærkes over telefon og mail
  • Være selvstændig, tager ansvar og ejerskab over dine arbejdsopgaver og kundens udfordringer
  • Have et naturligt servicetalent og være god til at løse problemer med kunden på en konstruktiv måde
  • Have overblik og være god til at prioritere, også når der er travlt omkring dig
  • Have tålmodighed, samt være god til at lytte og forstå
  • Være struktureret og samtidig være udpræget system- og procesorienteret i din opgaveløsning
  • Trives i en organisation, hvor pulsen til tider er høj, og dagene sjældent ligner hinanden
  • Være erfaren i at bruge IT som arbejdsredskab, herunder MS Office pakken
  • Taler og forstår dansk

Om Textilia

I Textilia Group har vi siden 1958 leveret forretningsfokuserede løsninger inden for tekstil, rengøring, måtter og hygiejne, og vi er i dag en af Nordens største servicevirksomheder, som servicerer kunder fra en bred vifte af brancher. Til dagligt beskæftiger vi over 2400 ansatte fordelt på mere end 30 lokationer i Danmark, Sverige, Norge og Litauen, som alle er en del af en unik kultur, hvor gensidig tillid og respekt til hinanden står helt centralt. Gennem dedikation, nytænkning og forretningsfokus skaber vi innovative løsninger, der ikke blot imødekommer vores kunders specifikke behov, men som også tilgodeser den bæredygtige udvikling og vores evne til at nedbringe CO2-aftrykket.

Læs mere om os på www.textilia.dk.

Sådan søger du

Send ansøgning, CV, og eventuelt andet relevant materiale via vores onlineformular ved at klikke på knappen "Søg Stilling".

Du er velkommen til at kontakte Afdelingschef Jan Høybye på tlf. nr. 20 69 26 66 hvis du har spørgsmål til stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Textilia Group A/S, Kongebakken, 2765 Smørum

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6134606

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet