Inspireres du af at sætte patienten først på et dynamisk og værdibaseret sygehus? Motiveres du også af værdier som resultater, ordentlighed, samarbejde og excellence?
Vi er på udkig efter én ny kollega, der kan hjælpe os med vores fornemste opgave, som er at gøre den kliniske hverdag så nem og enkel som muligt for vores dygtige afdelingsledelser og deres medarbejdere.
Stillingen som planlægger har derfor en central rolle på sygehuset, hvor du bliver placeret i brændpunktet af aktuelle og spændende problemstillinger, og kan være med til at gøre en forskel for vores patienter.
Om jobbet
Vi søger én ny kollega med stærk faglighed, analytiske kompetencer og blik for samarbejde, som kan bringes i spil i forhold til komplekse opgaver samt sundhedsøkonomiske problemstillinger på tværs af organisationen.
Én kollega, som kan stå stærkt i et krydsfelt, hvor mange bolde og interesser skal jongleres for at opnå gode resultater til gavn for patienterne og deres pårørende. Alt dette sker i en omskiftelig og politisk verden, hvor facilitering, procesledelse, relationer og overblik er i højsædet.
Opgaverne er mangeartet og kan f.eks. omfatte:
- analyser inden for sundhedsøkonomi, planlægning og organisation
- sagsbehandling i forhold til komplicerede sager med mange aktører såvel interne som tværregionale parter
- sikring af et revisende og datadrevet styringsgrundlag for afdelingen samt sparre med afdelingerne om deres driftsøkonomi
- drive og koordinere tværgående strategiske indsatser - eks. tilpasningsplaner og rokader
- sparring og rådgivning til direktionen og de kliniske afdelingsledelser
- sikre sammenhængskraft og overblik over sygehusets portefølje af mange indbyrdes afhængige projekter
Om dig
Vi lægger først og fremmest vægt på, at du kan bevare overblikket og formår at udfordre og se muligheder, hvor andre måske ser begrænsninger.
Det er mindst lige så vigtigt, at du som person er god til at åbne for processerne, se sammenhænge og finde løsningsmuligheder i samarbejdet med de mange forskellige fagprofessionelle, og samtidigt formår at samle trådene i sidste ende.
Vi er på udkig efter én nysgerrig og positiv kandidat, som har styr på det faglige og hurtigt kan sætte sig ind i komplekse problemstillinger. Disse evner skal gå hånd-i-hånd med talent for samarbejde, personlig gennemslagskraft og et roligt overblik.
Der er tale om en stilling, hvor det er vigtigt at have orden i sagerne og hvor sygehusets afdelinger er afhængige af, at vi alle gør os umage i vores opgaveløsning.
Samtidigt forventer vi også, at du selvstændigt formår at planlægge din egen arbejdsdag og forstår vigtigheden af at kunne handle, når virkeligheden kræver det.
Om os
Stillingen er placeret i Økonomi- og planlægningsafdelingen, som er en tværgående og central funktion på Sygehus Lillebælt. Økonomi- og planlægningsafdelingen har til huse på Kolding Sygehus. Du vil også løbende have opgaver på sygehusene i Vejle og Middelfart.
I Økonomi- og planlægningsafdelingen er vi 35 gode og dygtige kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen til en travl, fleksibel og afvekslende hverdag.
Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø i en organisation med korte beslutningsveje og en kultur, hvor patienterne og de pårørende sættes i fokus på tværs af sygehusets mange faggrupper.
Løn- og ansættelsesvilkår
Du får løn og ansættelse efter gældende overenskomst og er omfattet af lokal løndannelse.
Ring og hør nærmere
Hvis du er interesseret i stillingen, er du velkommen til at kontakte Økonomi- og planlægningschef Carina Brinch Rasmussen på mobil 2337 8064 eller vicekontorchef Lejf Hansen på 2383 5263.
Ansøgningsfrist
Hvis du har lyst til at tage udfordringen op som planlægger i Økonomi- og planlægningsafdelingen, så send din ansøgning senest d. 4. august 2025
Vi forventer at afholde samtaler 15. august 2025 med ansættelsesstart senest d. 1. oktober 2025.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Sygehus Lillebælt Kolding Sygehus, Sygehusvej, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-08-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/2cee2e2d-794f-4f6e-b0c8-a153a49adfb6