BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi har travlt i vores produktion/samleværksted af kvalitetsmøbler og derfor søger vi en dygtig værkfører.
Arbejdsopgaver:
- Planlægning og koordinering af det daglige arbejde i afdelingen.
- Daglig ledelse af et hold produktionsmedarbejdere med forskellig kulturel baggrund, hvorfor det er vigtigt at du forstår og taler flydende engelsk.
- Sikre, at produktionen kører effektivt og problemfrit.
- Kvalitetssikring og løbende optimering af arbejdsprocesser.
- IT-egenskaber. Word og Outlook på brugerniveau. Kendskab til produktionsstyrings programmer, er en fordel.
- Samarbejde med øvrige afdelinger for at sikre, at produkterne lever op til de højeste standarder og leveres til tiden.
Kan du se dig selv i nedenstående:
- Du har solid erfaring inden for produktion af møbler.
- Du har lyst til at lede og har solid ledelseserfaring. Du har evnen til at motivere og lede et team.
- Du er struktureret og har et godt overblik, der gør dig i stand til at planlægge og udføre opgaver effektivt.
- Du har relevant faglig ballast, der sætter dig i stand til at udføre og lede opgaverne både selvstændigt og i samarbejde med dine kolleger.
- Du er kvalitetsbevidst, fleksibel, initiativrig og engageret.
- Det er en fordel, hvis du har interesse for møbler og produktion heraf.
- Du taler dansk og engelsk. Vores koncernsprog er engelsk.
Du er igangsætter og går struktureret til opgaverne. Du trives i en travl hverdag, hvor vi stiller krav til hinanden på en anerkendende og respektfuld måde. Du har modet til at vise vejen og træffe de rette beslutninger som giver mening for forretningen.
Hvem er vi?
Vi er en virksomhed i kraftig vækst og har de seneste år løbende ansat kvalificeret arbejdskraft for at styrke vores allerede stærke hold.
Vi har ambitiøse vækstmål, og tilbyder en spændende arbejdsplads og de bedste kolleger.
Du kan forvente et afvekslende og udfordrende job, hvor du i høj grad selv er med til at sætte dit præg på din egen arbejdsdag. Virksomheden har en meget flad ledelsesstruktur, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Vi har et uhøjtideligt arbejdsmiljø med masser af godt humør og kollegialt fællesskab.
Vi tilbyder desuden gode ansættelsesvilkår, personaleforening, kantineordning m.v.
For at søge stillingen bedes du sende din motiverede ansøgning og dit personlige CV via nedenstående link snarest muligt. Vi behandler ansøgningerne løbende og stopper processen, når den rigtige kandidat viser sig.
Om RIIS Group: RIIS er en veletableret virksomhed inden for butiks- og indretningsbranchen. Vores partnersegmenter er hovedsageligt indenfor retail, restaurant / café, kontor og modeindustrier. Vi guider vores kunder gennem etableringen og videreudviklingen af deres brand.
RIIS har i samarbejde med vores kunder etableret butikker i både Europa, Mellemøsten, Australien, Asien, Amerika og Afrika. RIIS Group beskæftiger omkring 150 medarbejdere, hvoraf hovedparten har base på hovedkontoret i Kolding.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
RIIS retail A/S, Gejlhavegård, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6115464