BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger på vores hovedkontor i Kolding et nyt medlem til vort Finance Team, hvor du selvstændigt varetager kreditordelen (vendor accounting) af vort bogholderi samt alm. finans (general ledger) samt en række ad hoc op gaver relateret til vores administration.
Du har naturligvis erfaring med de nævnte opgaver og derudover skal du i øvrigt være fleksibel til også at påtage dig andre beslægtede administrative opgaver. Da vi står overfor en opgradering af vort nuværende SAP ERP til seneste version, SAP4HANA, er det en klar fordel hvis du har indsigt i SAP Finans/Kreditormodulet og måske endda brugererfaring med SAP4HAHA, da du vil få en væsentligt ejerandel i succesfuld implementering af finansdelen heraf.
Dine primære arbejdsopgaver
- Håndtering af leverandørfakturaer
- Kreditorbetalinger og opfølgning herpå samt deltagelse i daglig Cash Management
- Månedlige afstemninger af leverandørkontoudtog
- Finansbogføring og -afstemninger
- Deltage i måneds- og årsluk
- Ad hoc opgaver i administrationen
Der er tale om en stilling, hvor de fleste processer allerede er digitaliserede på et højt niveau.
Dine kvalifikationer
- Erfaring med SAP/R3 og gerne med SAP4HANA er et stort plus
- Dansk og engelsk flydende (skrift og tale)
- Punktlig og krævende af dig selv mht. kvalitet i opgaveløsningen
Vi tilbyder en stilling i en flad organisation med gode kolleger og god stemning. GRAM tilbyder endvidere fleksibilitet ift. opgaveløsningen, hvor der er mulighed for delvist at arbejde hjemmefra. Du skal endvidere kunne trives i en virksomhed hvor du selv ønsker at kunne påvirke dagligdagen med dine ideer og initiativer til kontinuerlige forbedringer.
Hvis du er interesseret i at komme med på holdet, så upload dit CV (med billede) samt din korte, motiverede ansøgning om hvorfor du er den rette til stillingen, hurtigst muligt via linket. Vi vurderer kandidater løbende, og opslaget vil først blive fjernet, når vi har fundet vores ny kollega. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Finance & HR Director Lars Enevold Kristensen lakr@gram.dk eller mobil 40 56 10 99, som stillingen referer til.
Vi ser frem til at høre fra dig
Om GRAM
GRAM udvikler, markedsfører og sælger hvidevarer i alle de nordiske lande under varemærket "GRAM" og vores historie og erfaring rækker mere end 100 år tilbage i tiden. Vores sortiment omfatter i dag alle produkter til køkkenet i den kendte GRAM-kvalitet. GRAM er inde i en sund vækst på vores kernemarkeder og omsætningen udgør et betydeligt 3-cifret mio.beløb. GRAM er i dag en del af Amica Group som er blandt Europas førende hvidevareproducenter. Amica Group er noteret på børsen i Warszawa.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Gram A/S, Gejlhavegård, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://app.jobmatchprofile.com/46f6ec/gram-as/fguktr/bogholder
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875791