Byggesagsbehandler i erhvervsteamet i Kolding Kommunes Byggesagsafdeling.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Arbejdssted: Byggesag, By- og Udviklingsforvaltningen, Nytorv 11, 6000 Kolding

Arbejdstid: 37 timer pr. uge med flekstid.

Ansættelsestidspunkt: Snarest muligt.

Hvad kan vi tilbyde:

I Byggesag beskæftiger vi os primært med myndighedsopgaver, og vi har stor kontakt til vores interessenter og andre afdelinger i forvaltningen.

Vi er 25 medarbejdere i afdelingen, og vi har et godt kollegialt sammenhold med fokus på trivsel og et højt fagligt niveau. Afdelingen omfatter tre teams – et boligteam, der behandler byggesager vedrørende enfamilieshuse, sommerhuse og lignende, et erhvervsteam, der behandler byggesager vedrørende etagebyggeri, landbrug- og industribyggeri, og et specialistteam, som varetager BBR, adressesager og tinglysninger. Derudover arbejder vi på tværs af de tre teams om blandt andet arrangementstilladelser, indeklima-/skimmelsager og landzonesager.

Som byggesagsbehandler i erhvervsteamet vil du få ansvaret for egne opgaver, samtidig med at du indgår i et team med 6 andre engagerede og dygtige byggesagsbehandlere. Vi har fokus på at løse vores sager så godt som muligt og på at gøre hinanden bedre. Vi mødes ofte i de enkelte teams for at sparre med hinanden og for at sikre en ensartet behandling af vores sager.

Vi lægger stor vægt på en god dialog med vores borgere og virksomheder, og vi har fokus på en smidig og hensigtsmæssig sagsbehandling.


Kvalifikationer:

Du har en relevant uddannelse, f.eks. bygningskonstruktør, ingeniør, arkitekt eller lignende. Du kan være nyuddannet eller have erfaring fra tidligere jobs. Du er fleksibel og god til at kommunikere med både borgere og kollegaer. Du er løsningsorienteret og struktureret. Du er en holdspiller, som med engagement bidrager til den bedste løsning af vores opgaver. Du vil gerne dele din viden med dine kolleger, og så har du et godt humør.

Du har kørekort til personbil.

Om By og Udviklingsforvaltningen

I By- og Udviklingsforvaltningen arbejder vi for at styrke og udvikle hele kommunen som en attraktiv bosætnings-, oplevelses- og vækstkommune. Her er højt til loftet, frie rammer og dermed rig lejlighed og plads til din faglige og personlige udvikling.

Byggesag er en del af området Plan og Byg med i alt ca. 70 medarbejdere.

Byggesagsafdelingen tegnes fagligt af ingeniører, arkitekter, konstruktører, tekniske designere og HK’ere.

Om Kolding Kommune
By- og Udviklingsforvaltningen er én af fem forvaltninger i Kolding Kommune, som i alt beskæftiger omkring 8000 medarbejdere. I Kolding Kommune arbejder vi med afsæt i visionen "Kolding – sammen designer vi livet" og et mindset, vi kalder Borgerens Centrum, hvor vi på tværs af forvaltninger og faggrænser finder de bedste løsninger sammen med og for borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere.


Løn: I henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:
Afdelingschef Ingelise Jellesen på telefon 79795980 eller teamkoordinator Frank Skytte på telefon 79794366.

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Søg stillingen".
Ansøgningen skal vedlægges relevante uddannelsesbeviser og for relevant erfaring


Ansøgningsfrist: 20. oktober 2023

Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt 24. oktober 2023

Kolding Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=d8d7396b)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Kolding Kommune - By- og Udviklingsforvaltningen BF, Nytorv, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5926335

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet