BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at supportere billetkøbere til landsdækkende events og kulturarrangementer? Trives du med en varieret hverdag, hvor du både sidder med administrative opgaver og kundesupport? I så fald har vi dit drømmejob.
Billetten A/S er ét af Nordens største og mest innovative billetsystemer med speciale i at udvikle avancerede applikationer og webløsninger til en lang række kunder indenfor kultursektoren. Som callcentermedarbejder i Billettens afdeling i Kolding bliver du en del af et stærkt og erfarent team, som løser opgaver for en farverig pallette af kulturinstitutioner i både Danmark, Tyskland og Norge.
Det er altafgørende, at du motiveres og trives i en dynamisk organisation, hvor der ofte er fart på i hverdagen.
Dine arbejdsopgaver som callcenter medarbejder i Billetten A/S vil bl.a. omfatte:
- Salg af billetter via telefonen
- Servicering af billetkøbere ifm. diverse spørgsmål, ombytning af billetter mm.
- Besvarelse af mails fra billetkøbere og arrangører
- Diverse administrative opgaver som eks. udsendelse af fakturaer og billetter
Det vil være et plus, hvis du har erfaring med
- Epay/Bambora
- Mobile Pay erhverv
- Callcenter relaterede IT systemer ifm. Email tickets og omstilling
Derudover forestiller vis os, at du:
- Er dygtig til IT generelt – og hurtig til at sætte dig ind i nye systemer
- Har en stærk kommunikativ profil og behersker dansk og engelsk i skrift og tale
- Behersker Tysk i skrift og tale (ikke et krav)
- Har erfaring med salg og/eller kundesupport
- Er omstillingsparat, da typen af opgaver kan variere fra dag til dag.
- Har erfaring med Office365
Personligt er du struktureret, målrettet og går løsningsorienteret til dine opgaver. Du sætter en ære i at følge dine opgaver helt til dørs, samtidig med at du som holdspiller har øje for helheden. Du kan begejstre og har en vindende personlighed, der naturligt smiler igennem telefonen og i mødet med både kunder og deres udfordringer.
Bliv en del af et stærkt hold
Billetten A/S udgør et dedikeret team med godt humør og arbejdsglæde på dagsordenen. For os skal det være sjovt at gå på arbejde – ligegyldigt om det er mandag eller fredag.
Du får mulighed for at arbejde med varierede opgaver i en flad organisation, der er præget af en høj grad af tillid og selvstændighed.
Som en del af callcenteret arbejder du i et uformelt miljø med positive og kompetente kollegaer, der alle lægger vægt på ordentlighed. Vi går langt for at hjælpe hinanden og går højt op i kollegialt fællesskab, der altid indeholder gode grin og gerne en hjælpende hånd.
Løn efter kvalifikationer.
Arbejdsstedet er Birkemosevej 7A, 6000 Kolding (fysisk tilstedeværelse)
Ansøgning
Vi indkalder løbende til samtale, så send din ansøgning og CV allerede i dag til Kommerciel Chef Camilla Maresch Crondahl på camilla@billetten.dk.
Spørgsmål kan stilles til Ass. Afdelingsleder Louise Falk Mandal på louise@billetten.dk
Vi glæder os til at høre fra dig.
Om Billetten A/S
- En af Nordens største billetudbydere med over 30.000 events til salg pr. år
- Etableret i 1999
- Billettens kunder omfatter både teatre, musikhuse, spillesteder, sport og festivaler
- På kontorerne i Aarhus og Kolding beskæftiges 29 medarbejdere
- 5-dobbelt Gazellevinder og er flere gange kåret til en af Danmarks 20 mest innovative selskaber
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
BILLETTEN A/S, Birkemosevej, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5926858