Campus Kolding markerer afslutningen på eksamenssæsonen ved at lykønske alle nyligt dimitterede studerende. Med sommerens komme er det tid til at bytte bøgerne ud med sol og festivaler, skriver Campus Kolding i et festligt Facebook-opslag.
De næste store højdepunkter bliver studiestartsfestivalen KONTUR, der afholdes den 3.-4. september. Campus Kolding opfordrer også potentielle nye studerende til at søge ind via kvote 1 senest den 5. juli kl. 12, for at undgå FOMO og blive en del af det fælles studieliv.
Kilde: Campus Kolding