Chaufførdisponent med fokus på landevejstransport og kundekontakt

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Som chaufførdisponent vil du få en central rolle i planlægningen og koordineringen af vores transporter, primært på landevej. Du vil være ansvarlig for disponeringen af chauffører og køretøjer, både internt og eksternt, samt opretholde kontakten til vores kunder og samarbejdspartnere. Stillingen indebærer også en række administrative opgaver og deltagelse i vagtordninger.

Arbejdsopgaver

  1. Disponering af chauffører og køretøjer til landevejstransport.
  2. Koordinering af transporter, både med interne chauffører og eksterne vognmænd.
  3. Opretholdelse af løbende kontakt med kunder for at sikre korrekt og rettidig transportløsning.
  4. Administrative opgaver relateret til transportplanlægning og opfølgning.
  5. Deltagelse i vagtordning for at sikre kontinuerlig drift.
  6. Sikring af effektiv afvikling af transporter med fokus på overblik og optimering.

Faglige kvalifikationer

  1. Erfaring som transportdisponent, speditør eller fra en tilsvarende rolle i transportbranchen, gerne med fokus på tankvognstransport og farligt gods (ADR).
  2. Praktisk erfaring fra vognmandserhvervet eller som chauffør, særligt med tankvognstransporter, er et plus.
  3. Kundeorienteret med stærke kommunikationsevner.
  4. Selvkørende, struktureret og ansvarlig med en god ordenssans.
  5. Fleksibel og med forstående for at vagttelefon er en del af jobbet.
  6. IT-kundskaber på brugerniveau.

Personlige kvalifikationer

  1. Fremragende kommunikationsevner, der gør dig i stand til at samarbejde problemfrit med både kunder, chauffører og kolleger.
  2. Positiv og løsningsorienteret attitude, der bidrager til et godt arbejdsmiljø og en konstruktiv tilgang til udfordringer.
  3. Selvstændig og struktureret arbejdsgang med en god ordenssans, så opgaverne bliver håndteret effektivt og professionelt.
  4. Evnen til at bevare roen og overblikket i pressede situationer, samtidig med at du forbliver fleksibel.
  5. Gode menneskelige egenskaber, der hjælper dig med at opbygge stærke relationer og skabe en positiv dialog i alle samarbejder.

Særlige forhold

  1. Attraktive lønforhold efter kvalifikationer inkl. kompensation for vagtelefon.

Ansøg nu

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Casber Dall Jensen, gennem mail cdj@jobteam.dk mærket "CDI-CDP-U34".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam. Ved ansøgning bedes du sende et opdateret CV.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  1. Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen
  2. Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  3. Eventuel opstartsdato

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JobTeam Kolding A/S, Vestertorv, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6101728

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet