Digitaliseringskonsulent - Barselsvikar

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lysten og uddannelsen til at arbejde med udvikling og implementering af digitale løsninger, og drives du af at gøre det sammen med andre? Så er du helt sikkert vores nye barselsvikar som digitaliseringskonsulent.

Arbejdssted: IT og Digitalisering. Nytorv 11, 6000 Kolding

Tiltrædelse: 1. oktober 2023

Arbejdstid: 37 timer

I Kolding Kommune har vi løbende fokus på at udvikle og implementere nye digitale løsninger, der skal være med til at sikre fremtidens velfærd samt styrke kvalitet og effektivitet i kommunen. Som digitaliseringskonsulent i IT og Digitalisering skal du være med til at sætte dagsordenen for den digitale udvikling til gavn for vores borgere, virksomheder og kollegaer i de enkelte forvaltninger.

 

Hvad kan vi tilbyde

Data, automatisering og nye teknologier har et stort fokus i Kolding Kommune. Samtidig arbejder vi løbende med at udnytte vores nuværende systemers potentialer samt udskifte gamle løsninger med nye.

Vi tilbyder et afvekslende job med en bred kontaktflade, hvor du får gode muligheder for at sætte dit præg på kommunens arbejde med nationale- og fælleskommunale digitaliseringstiltag, både på et strategisk og konkret niveau. Du bliver en del af det koordinerende digitaliseringsarbejde, hvor Digitalisering og Forretningsudvikling understøtter fagforvaltningernes opgaveløsning.

Stillingen er placeret i Digitalisering og Forretningsudvikling, som er en afdeling i IT og Digitalisering under Centralforvaltningen. I afdelingen er der én leder og syv medarbejdere, hvoraf fire er fuldtidsansat i afdelingen. De resterende tre er ansat decentralt i fagforvaltningerne for at sikre den tætte sammenhæng mellem centrale indsatser og lokale behov. I IT og Digitalisering får du en række gode kollegaer, som vil være dine sparringspartnere i udviklingen og implementeringen af centrale digitaliseringsprojekter. I hele IT og Digitalisering er vi i alt 45 gode kollegaer.

 

Din funktion

Du får rollen som brobygger, sparringspartner, projektmedarbejder på store og tværgående projekter og måske som projektleder på mindre projekter. Du kommer til at støtte decentrale projektledere, så de kommer godt i mål med digitaliseringsprojekter, med henblik på at skabe reelle effekter.

Vi er på udkig efter en dygtig Digitaliseringskonsulent, der både har stærke projektlederkompetencer, forretningsforståelse og som kan bygge bro mellem forretningen og IT ved at skabe digital udvikling. Du skal kunne skabe et fagligt overblik og have styr på strukturerne når du som projektmedarbejder eller projektleder skal understøtte såvel den tekniske- som den organisatoriske implementering af både store og små projekter.

 

Forventninger til dig

Som vores nye kollega forventer vi, at du har en relevant kandidatuddannelse eller erfaring med offentlig digitalisering. Du må gerne være nyuddannet. Du mestrer at omsætte forretningsmæssige behov til tekniske løsninger til gavn for både IT og Digitalisering og især fagforvaltningerne.

Kolding Kommune er en stor virksomhed med mange fagligheder. Det er spændende og du møder mange forskellige kollegaer. Men du vil også møde modstridende interesser, og det stiller store krav til dig som person og din omstillingsparathed. Du er struktureret og en stærk kommunikator både mundtligt og skriftligt. For at blive en succes i jobbet er det essentielt, at du hurtigt skaber relationer og at du samarbejder ubesværet både internt og eksternt.

 

Løn

I henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:

Leder af Digitalisering og Forretningsudvikling Christian Albrecht på 29 23 25 23

Ansøgningsfrist: mandag den 9. oktober 2023

 

Ansættelsessamtaler

Samtalerne afholdes løbende. Der vil være to samtalerunder. Mellem samtalerunderne vil de udvalgte kandidater skulle udarbejde en casebesvarelse.

 

Om Kolding Kommune

Kolding Kommune er Danmarks 11. største kommune med over 8.000 professionelle og passionerede kollegaer.

Sammen designer vi livet. Sådan lyder Kolding Kommunes vision.

Visionen er et pejlemærke for fremtiden og skal sikre en klar og visionær retning for Kolding Kommune. Lige nu har vi et særligt fokus på "at lykkes sammen"! Sammen med borgere, sammen med virksomheder og sammen med aktører, der bidrager til udvikling af vores lokalområder.

Design i hele Kolding Kommune:

  • Er nærværende
  • Kan ses og mærkes
  • Gør en forskel

Læs mere om visionen.

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

Kolding Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=2361190)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Kolding Kommune - IT-afdelingen, Nytorv, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5912445

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet