Eksportmedarbejder

Profilbillede
dato

Vi søger en administrativ medarbejder til vores kontor i Kolding.

Vi er en lille organisation på 7 medarbejdere, som arbejder indenfor handel og eksport i landbrugssektoren.

Vi mangler en kompetent og ansvarsfuld kollega, som primært skal udføre følgende opgaver:

1. Fakturering.

2. Udfærdigelse af eksportdokumenter.

3. Logistikopgaver, herunder bestilling af transport, samt kontakt til vognmænd m. fl.

4. Registering og opdatering af databaser.

5. Div. ad hoc opgaver.

Således skal du være computervant i diverse sammenhænge, da digitaliseringen også hos os er implementeret.

Du skal kunne arbejde struktureret og systematisk med opgaverne.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

PORC-EX A/S, Merkurvej, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-06-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6031692

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet