Erfaren og udviklingsorienteret Supply Chain Specialist søges til spændende rolle på vores servicekontor i Kolding

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en analytisk og selvstændig Supply Chain Specialist som har drivet, evnerne og lysten til at bringe Davidsens intelligente datadrevet disponering til et endnu højere niveau. Din hovedopgave vil være at fungerer som knudepunkt og udviklingsdriver for disponeringsplanlægning på tværs af primært fælleslagre men også vores lokationer. Som transformationsansvarlig vil du være med til at gøre lokal disponering smartere og agere som vores data- og procesmæssige orakel i samspil med vores dygtige fællesdisponenter.

I rollen vil du være ansvarlig for udvikling af et økonomiske beregningsgrundlag for indkøbsbeslutninger, strukturere anvendelsen af input fra salgs- og kategoriafdeling til forecasts, udvikle processer og værktøjer til at forbedre logistikperformance samt udarbejde og tilpasse standarder og procedurer for disponering.

Driftsmæssigt vil du sikre kommercielt input og overensstemmelse fra vores salgs- og indkøbsafdeling, analysere salgsdata for at forudsige begivenheder, kannibaliseringer og sæsonvariationer, forbedre prognosenøjagtigheden gennem struktureret årsagsanalyse samt identificere forstyrrelser i værdikæden og optimere kundeservicegraden.

Hvem er du?
Den ideelle kandidat har konkret erfaring med tilsvarende opgaver, evnen til at arbejde meget selvstændigt og være udviklingsansvarlig fra A-Z i udviklingsfasen. Du skal have et kommercielt mindset, være kommunikativ stærk og kunne formidle dit budskab på alle niveauer i organisationen. Det vil desuden være en fordel, hvis du har kendskab til AGR – dette er dog ikke et krav. Vi forventer dog, at du som minimum har kendskab til en eller flere disponeringsplatforme.

Derudover forventer vi, at du er proaktiv og interagerende, har stærke analytiske evner og er systemudviklingslysten med fokus på simplicitet og effektivitet. Du trives godt i en flad organisation hvor både indkøb, salg, distribution og logistik er stærke interessenter.

Hvad tilbyder vi?
Vi tilbyder et job i en virksomhed, hvor en af vores værdier er ’’vi’’ – det er det, fordi vi er forpligtet til faglig udvikling og at understøtte en bæredygtig fremtid. Vores positive samarbejdskultur vil få det bedste frem i os. Du bliver en del af en markedsleder, der leverer byggematerialer og professionel sparring til toppen af dansk byggeri.

Vores vision er at være branchens foretrukne arbejdsplads - kendt for vores faglige kompetence, stærke sammenhold på tværs og store handlekræft lokalt. Hos os er vi gode hver for sig, men sammen er vi bedst. 

Stillingen er nyoprettet, og du træder ind i vores forretning på et tidspunkt, hvor vi i høj grad har fokus på udvikling af vores processer.

Interesseret?
Hvis du kan se dig selv i ovenstående stilling, glæder vi os til at høre fra dig.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR chef, Camilla Gode, på tlf: +45 60 26 90 63.

Vi arbejder målrettet på at finde den rette kandidat til stillingen, hvorfor samtaler afholdes løbende, så tøv endelig ikke med at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Davidsens Tømmerhandel A/S, Trianglen, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5950540

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet