Finance assistant søges til projektorienteret virksomhed i Kolding

dato

Vores kunde en ejerledet virksomhed, der er beliggende i Kolding. Virksomheden er en meget veldrevet projekt- og produktions virksomhed med ca. 85 ansatte. I den indledende dialog ønsker man at være anonym, men for slut kandidaterne vil der være fuld indsigt i virksomheden. Som et vigtigt led i organisationen, søges nu til kontoret i Kolding en dygtig og selvkørende:

Finance Assistant allround bogholderi – projektøkonomi – lettere controlling

Som Finance Assistant får du direkte reference til direktøren og i tæt dialog med hele organisationen, får du ansvaret for opgaverne i bogholderiet inkl. lettere controlling. Virksomheden er meget projekt orienteret med opgaver i hele Danmark, så det er vigtigt du motiveres af at have styr på dine data og arbejder struktureret og grundigt med opgaverne. Vi forventer at du har god erfaring i at arbejde med såvel debitor, kreditor og finans og kan byde ind med relevante tiltag, der kan optimere rutiner og processer i økonomiafdelingen, så tiden bruges på værdiskabende opgaver.

Du er fagligt dygtig og ambitiøs og kan lide at arbejde struktureret og selvstændigt. Dine IT-kompetencer er stærke og du er en erfaren bruger af ERP-systemer (gerne BC) og MS Office-pakken, med et særligt godt kendskab til Excel, som du bruger naturligt i hverdagen. Løn området foregår i samarbejde med ekstern partner, men der vil være lidt arbejde med overførsel af data fra tidsregistreringer mv. Der er et ønske om at få optimeret månedsrapporterne, så du vil have tæt sparring med direktøren om løbende justeringer og nøgletals KPI’er.

Af andre arbejdsopgaver kan bl.a. nævnes:

  • Allround økonomi indsigt, herunder daglig bogføring og afstemninger
  • Udarbejde kreditforsikring og skabe et godt overblik på indbetalinger
  • Sparring med projektafdelingen
  • Opstille måneds regnskaber og sikre korrekt opgørelse til revisoren ifm års regnskabet
  • Udføre relevante controller opgaver

Din baggrund for at søge denne stilling er baseret på et tilsvarende job i en virksomhed, hvor du igennem nogle år har vist, at du mestrer dine ansvarsområder. Du har en god relevant økonomisk uddannelse, der giver dig den nødvendige ballast til at kunne udføre jobbet. Hvis du har erfaring fra en projektorienteret virksomhed, er det en fordel.

Kan du se dig selv i denne stilling, og ønsker du at arbejde i en virksomhed, hvor personlig trivsel betyder meget, skal du sende dit CV og ansøgning hurtigst muligt. Du søger jobbet ved at anvende ”søg stillingen” funktionen.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Selectors på 7210 0030.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Selectors, Bredgade 15,, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-07-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/1dee764e-b74d-48f1-9f72-c573a5c7c294

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet
Opslag fra vores lokale erhvervAnnoncørbetalt indhold
Boliger til salg i Kolding

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER AF DIN BOLIG

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER

Adresse
Dine oplysninger deles med op til tre lokale ejendomsmæglere, som efterfølgende vil kontakte dig vedr. salgsvurdering.