BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du glad for at arbejde med tal? Kunne du tænke dig at blive en del af vores dygtige team? Trives du i et arbejdsmiljø, hvor der er alsidige opgaver med en høj grad af frihed under ansvar? Så glæder vi os til at høre fra netop dig!
Hos Adsbøll Service A/S bliver du en del af vores planlægningsteam, og skal koordinere for forskellige afdelinger. Vi er gode til at hjælpe hinanden – også på tværs af afdelinger.
Det kommer du til at lave:
- Planlægning af sager
- Koordinering i forskellige afdelinger
- Hjælpe afdelingscheferne
- Div. administrative opgaver
Du bliver hurtigt en fast del af de forskellige teams med egne daglige opgaver. Samtidig har du altid en mentor og hjælpsomme kolleger, som du kan spørge til råds.
Som medarbejder i Adsbøll Service A/S, får du et bredt indblik i hele organisationen.
Vi forestiller os at du:
- Har erfaring med planlægning
- Erfaring med Business Central - dog ikke et krav
- Erfaring med Microbizz - dog ikke et krav
- Har talforståelse
- Har IT-forståelse
- Lærenem
Praktisk info:
- Adsbøll Service A/S har adresse på: Albuen 76, 6000 Kolding
- Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-manager Anica Høybye på 61 54 72 72 eller Mads Johannesen på 48883300. Du kan også sende en mail på job@adsboell.com
Er du vores nye planlægger? Så send gerne en kort ansøgning og dit cv på mail: job@adsboell.com
Opstart efter aftale - vi kalder løbende kandidater til samtale.
Vi glæder os til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Adsbøll Service A/S, Albuen, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5979767