BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til konkret sagsbehandling, hvor du bliver juridisk udfordret, har selvstændigt ansvar for sagsbehandlingen samtidig med, at du har gode muligheder for faglig sparring? Så er du måske den kollega, vi søger til vores dygtige sagsbehandlerteam i Tilsynscenter Syd i Kolding.
Bliv en aktiv medspiller i arbejdsmiljøindsatsen Du bliver en del af et vores sagsbehandlerteam, der organisatorisk er placeret i tilsynscenterets juraenhed. Teamet har ansvaret for bl.a. aktindsigtssager, men også andre sagstyper f.eks. visse dispensationer og arbejdstilladelser inden for Arbejdstilsynets område. I teamet er der ud over dig tre administrative sagsbehandlere. Derudover er der tilknyttet et antal jurister og administrative medarbejdere fra centeret, der bidrager til løsningen af opgaverne. I juraenheden er der også 14 jurister og en jurasupporter.
Du kommer primært til at varetage arbejdsopgaver som:
- Konkret sagsbehandling af forskellige sagstyper, herunder tilladelsessager, dispensationer, datatræk i Microsoft Power BI og aktindsigtssager
- Øvrig sagsbehandling som fx oprettelser af sager, udarbejdelse af telefonnotater, håndtering af henvendelser, f.eks. til og fra journalister, advokater mv.
- Visitering af Arbejdstilsynets indkomne aktindsigter
- Bidrage til fortsat udvikling af opgaveløsningen og samarbejdet i teamet
- har en kontoruddannelse – med evt. relevant efteruddannelse, gerne inden for juridisk sagsbehandling og forvaltningsretten
- har erfaring med konkret sagsbehandling i en offentlig myndighed
- er rutineret PC bruger på superbrugerniveau (som minimum Office-pakken, Microsoft Power BI og Adobe Pro)
- er serviceorienteret og god til at samarbejde både internt og eksternt
- er systematisk, kan arbejde selvstændigt og er en afslutter.
- et udfordrende job i et team med mulighed for at bidrage til tilrettelæggelsen af opgaveløsningen
- et tværfagligt miljø hvor samarbejde og videndeling er i højsædet
- et selvstændigt og ansvarsfuldt job
- god oplæring i opgaverne og de administrative systemer.
Du bliver ansat som kontorfunktionær efter OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste.
Spørgsmål og ansøgning Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte juridisk chef Sine Langskov Hansen på tlf.nr. 7220 8881.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte specialkonsulent Maiken Bastholm i Beskæftigelsesministeriets HR på tlf.nr. 2147 0742.
Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer alle interesserede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest søndag d. 3. november 2024.
Vi forventer at holde samtaler mandag d. 11. november 2024.
Vi ser frem til at læse din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Arbejdstilsynet Tilsynscenter Syd Kolding, Eltangvej, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6129079