Kolding Bokseklub markerede afslutningen på bokseholdets sæson 2025/26 på årets varmeste dag. Arrangementet bød på godt fremmøde trods nogle afbud på grund af ferie og studenteraktiviteter. Deltagerne nød en dag præget af godt samvær og mad, og fejrede en vellykket sæson.
Priser blev uddelt til flere bemærkelsesværdige boksere: Damian Dvornic Michaila blev kåret som bedste bokser, Sebastian Skovgaard som bedste tekniker, Zelim Yusupov som mest flittige, og Mahir Uzlu som bedste kammerat.
Cheftræner Arben Lika blev takket for sin dedikation, og Steffan Pedersen deltog på vegne af bestyrelsen. Klubben ser frem til den kommende sæson 2026/27 med optimism.
Kilde: Kolding Bokseklub