BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du optaget af borgernær sygepleje hvor borgers liv er i centrum? Brænder du for at medvirke til selvværd og sammenhæng i alt hvad du gør og siger? Og har du drømmen om at være med til at udvikle høj specialiseret kontinens sygepleje i en kommune med fokus på " Vi designer livet"?
SÅ er det lige netop dig vi søger!
Vores kompetente Kontinens team har mange opgaver med kvalitet i ydelser til borgere med stomi og/eller urin vejs inkontinens. Kontinensteamet er kendetegnet ved høj faglighed og er et professionelt specialiseret team, der gør en forskel for borgerne i kommunen.
Sygeplejen i Kolding Kommune er opdelt i S1-S2-S3. Du bliver tilknyttet S3, hvor i alt 30 sygeplejersker med specialfunktion i palliation, sår, psykiatri, akut sygepleje og inkontinens-stomi er ansat. I Sygeplejen S1 og S2 er ansat ca. 90 kompetente sygeplejersker, der forestår sygeplejefaglige opgaver og sikrer kvaliteten gennemgående hos borger. Sygeplejen arbejder som én enhed, med stort fokus selvværd og sammenhæng, hvor arbejdsglæde og faglige fællesskaber skaber rammen om din kommende arbejdsplads.
Dine opgaver vil være:
- Arbejde tværfagligt, sammenhængende og helhedsorienteret med interne og eksterne samarbejdspartnere, så borgeren oplever kvalitet og faglighed i opgaveløsningen.
- Være med til at etablere lette og bæredygtige arbejdsgange for sagsbehandlingen og samarbejdet med fx praktiserende læger, plejepersonale, hjemmesygepleje og træningsafdeling.
- Myndighedsarbejde, herunder sagsbehandler ansøgninger om bleer, engangskatetre og permanente katetre efter servicelovens §112 om hjælpemidler, og finde frem til de rigtige produkter til borgerne.
- Vejlede borgere om inkontinens i eget hjem, via telefon eller evt. i klinik.
- Undervise kollegaer, plejepersonale på plejecentre, bosteder, hjemmeplejen og hjemmesygeplejen i hvordan de kan rådgive i inkontinens.
Dine kompetencer og erfaring er vigtig
- Du er autoriseret sygeplejerske med en relevant videreuddannelse, gynækologisk erfaring/viden eller med særlig interesse for og viden om inkontinens. Evt. diplomuddannelse, eller er villig til at tage en.
- Du har gode formidlings- og kommunikationsevner og kan skabe en god og anerkendende kontakt, både telefonisk, over skærm eller personligt.
- Du har et godt humør, og ser positivt og konstruktivt på de opgaver der må komme.
- Du har erfaring med eller interesse for sagsbehandling af ansøgninger på bleer herunder udredning, træffe afgørelser og klagesagsbehandling.
- Du er idérig, med et godt drive, og kan være med til at udvikle inkontinensområdet til gavn for borgere og samarbejdspartnere.
- Du evner det gode samarbejde, og kan være med til at styrke samarbejdet med fx alment praktiserende læger og samarbejdspartnere i kommunen.
- Du kan arbejde med overblik i hverdagen og planlægge egne arbejdsopgaver.
- Du er gerne erfaren it-bruger, gerne med kendskab til KMD Nexus og Fælles Sprog lll.
Vi tilbyder
- Du får en dagligdag som er varieret, udfordrende og med stor mulighed for at præge dine arbejdsopgaver og tilrettelægge din egen arbejdsdag.
- Du bliver en del af et topspecialiseret team og en stor sygepleje i rivende udvikling.
- Du får mulighed for faglig og personlig udvikling.
- En spændende og travl arbejdsplads, men altid med plads til det sociale og et godt grin.
- En leder, der ser dig, og støtter op om udviklingstiltag og fine ønsker for faglig udvikling.
- Et rigtig godt arbejdsmiljø med fantastiske kolleger og en leder, der har fokus på respekt og ligeværdighed.
I Senior-, Sundheds- og Fritidsforvaltningen har vi en klar vision: Selvværd og Sammenhæng i alt hvad du siger og gør. Du kan læse mere om visionen og levereglerne ved at klikke her.
Ved spørgsmål til stillingen, kan du kontakte: Nynne Døssing på tlf. 3058 3004, eller mail nyjak@kolding.dk, leder af Sygeplejen S3
Der er mulighed for at komme på besøg i Sundhedscenteret Sygehusvej 6, 6000 Kolding til en snak og få en fremvisning af kontor samt klinik.
Arbejdstid: 32 - 37 timer /uge i dagvagt på hverdage
Ansættelsesvilkår: Fastansættelse
Ansættelsestidspunkt: Pr. 1. februar 2024.
Frist for ansøgningen: tirsdag den 12. december 2023.
Ansættelsessamtaler: Afholdes mandag den 18.december 2023
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.
Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Søg stillingen".
Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.
Kolding Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=f8ab416d)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (8-35 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Kolding Kommune - Sygeplejen S3, Sygehusvej, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5943294