Kontorassistent med erfaring inden for bogholderi søges i Kolding

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en dygtig og engageret kontorassistent til at deltage i vores team og varetage forskellige administrative opgaver med fokus på bogholderi. Hvis du har en passion for nøjagtighed, struktur og trives i et dynamisk miljø, er dette job måske det rette for dig.


Arbejdsopgaver

  • Kontering og bogføring af indgående og udgående fakturaer
  • Håndtering af debitorbetalinger og registrering heraf
  • Kontering og bogføring af kreditorfakturaer, opdatering samt klargøring af betalinger
  • Afstemning af kreditor-kontoudtog
  • Bankafstemninger
  • Registrering af svenske momsbilag
  • Håndtering af Intrastat-registrering
  • Registrering af rejsedage og relaterede udgifter
  • Telefonbetjening/omstilling i samarbejde med kollegaer
  • Modtagelse og indtastning af ordrer i samarbejde med kollegaer
  • Andre administrative opgaver såsom speditionspapirer


Faglige Kvalifikationer

  • Erfaring med bogholderi og regnskabsarbejde foretrækkes
  • Kendskab til regnskabsprogrammer (AX)
  • God forståelse for grundlæggende regnskabsprincipper
  • Evnen til at arbejde selvstændigt og i teams
  • Stærke kommunikations- og problemløsningsfærdigheder
  • Grundlæggende kendskab til Microsoft Office-programmer (Word, Excel, Outlook)


Personlige kvalifikationer

  • Nøjagtighed og opmærksomhed på detaljer
  • Ansvarsbevidst og pålidelig
  • Evnen til at bevare roen under deadlines og i pressede situationer
  • Fleksibilitet og evnen til at tilpasse sig ændringer


Særlige forhold

  • En spændende stilling i en dynamisk virksomhed
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Et godt arbejdsmiljø og en positiv arbejdskultur


Ansøgning:

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeam, gennem mail lan@jobteam.dk mærket "LAN-AKK-U44".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  • Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  • Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  • Eventuel opstartsdato
  • Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Kongensgade, 6700 Esbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5944026

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet