Kontorassistent til Bogholderi og Kvalitetsafdeling søges til min. 6. måneders vikariat

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

 Vi søger en dygtig kontorassistent til at styrke vores partners kvalitets- og bogholderiafdelinger gennem et vikariat på mindst 6 måneder.


Arbejdsopgaver

Jobbet betstår af 2 roller

Assistent til Kvalitetsafdelingen:

  • Vedligeholdelse af procesbeskrivelser og dokumentation i kvalitetsstyringssystemet (D4).
  • Medvirken ved interne inspektioner, herunder rapportering.
  • Indhentning af relevant dokumentation i overensstemmelse med lovgivning og kundekrav.
  • KPI-rapportering og samling af data til kvalitetsrapporter.
  • Afregning af lagerkunder og håndtering af afvigelser, herunder kommunikation med kunder.
  • Ad hoc-opgaver i forbindelse med kvalitetsarbejde.

Assistent til Bogholderiafdelingen:

Kreditor:

  • Håndtering af alle kreditorfakturaer og foretagelse af betalinger.
  • Oprettelse af nye kreditorer og afstemning af balance.
  • Eventuel vognmandsafregning (kræver oplæring i Opter).

Debitor:

  • Håndtering af kundeindbetalinger fra banken og udligning i Navision.
  • Udsendelse af rykkere og fakturering (kræver oplæring i Opter).
  • Eventuel oprettelse af nye kunder og afstemning af balance.

Finans:

  • Bogføring af forskellige finansielle bilag, herunder lønbogføring.
  • Afstemning af finanskontoer.

 


Faglige Kvalifikationer

  • Erfaring med bogholderiarbejde foretrækkes.
  • Beherskelse af relevante softwareprogrammer som Navision er en fordel
  • Grundlæggende regnskabsforståelse og god til at arbejde med tal.
  • Struktureret og detaljeorienteret med evnen til at arbejde selvstændigt.


Særlige forhold

  • Løn efter kvalifikationer
  • Stillingen er minimum på 6 måneder med god mulighed for forlængelse


Ansøg nu

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Casber Dall Jensen, gennem mail cdj@jobteam.dk mærket "CDJ-KBJ-U16".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  • Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  • Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  • Eventuel opstartsdato
  • Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Vestertorv, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6034725

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet