BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en dygtig kontorassistent til at styrke vores partners kvalitets- og bogholderiafdelinger gennem et vikariat på mindst 6 måneder.
Arbejdsopgaver
Jobbet betstår af 2 roller
Assistent til Kvalitetsafdelingen:
- Vedligeholdelse af procesbeskrivelser og dokumentation i kvalitetsstyringssystemet (D4).
- Medvirken ved interne inspektioner, herunder rapportering.
- Indhentning af relevant dokumentation i overensstemmelse med lovgivning og kundekrav.
- KPI-rapportering og samling af data til kvalitetsrapporter.
- Afregning af lagerkunder og håndtering af afvigelser, herunder kommunikation med kunder.
- Ad hoc-opgaver i forbindelse med kvalitetsarbejde.
Assistent til Bogholderiafdelingen:
Kreditor:
- Håndtering af alle kreditorfakturaer og foretagelse af betalinger.
- Oprettelse af nye kreditorer og afstemning af balance.
- Eventuel vognmandsafregning (kræver oplæring i Opter).
Debitor:
- Håndtering af kundeindbetalinger fra banken og udligning i Navision.
- Udsendelse af rykkere og fakturering (kræver oplæring i Opter).
- Eventuel oprettelse af nye kunder og afstemning af balance.
Finans:
- Bogføring af forskellige finansielle bilag, herunder lønbogføring.
- Afstemning af finanskontoer.
Faglige Kvalifikationer
- Erfaring med bogholderiarbejde foretrækkes.
- Beherskelse af relevante softwareprogrammer som Navision er en fordel
- Grundlæggende regnskabsforståelse og god til at arbejde med tal.
- Struktureret og detaljeorienteret med evnen til at arbejde selvstændigt.
Særlige forhold
- Løn efter kvalifikationer
- Stillingen er minimum på 6 måneder med god mulighed for forlængelse
Ansøg nu
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Casber Dall Jensen, gennem mail cdj@jobteam.dk mærket "CDJ-KBJ-U16".
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Ved ansøgning skal oplyses følgende:
- Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
- Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
- Eventuel opstartsdato
- Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
JobTeam A/S, Vestertorv, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6034725