Kontorassistent til Bogholderi og Kvalitetssikring i et minimum 6. måneders vikariat

Profilbillede
dato

Vi søger en dygtig kontorassistent til en alsidig stilling, der kombinerer ansvarsområder inden for både bogholderi og kvalitetssikring. Som kontorassistent vil du være ansvarlig for håndtering af indbetalinger, fakturaer samt deltagelse i månedsluk og rapportering. Samtidig vil du spille en central rolle i opdatering af procedurer i vores kvalitetssystem og udføre diverse opgaver i kvalitetsafdelingen. Det er en unik mulighed for at udføre to forskellige roller inden for samme stilling, der kræver både regnskabsmæssig forståelse og evne til kvalitetssikring. Er du struktureret, selvstændig og har flair for både tal og kvalitetssikring, så er dette jobbet for dig!


Arbejdsopgaver

Bogholderi:

  • Håndtering af indbetalinger og fakturaer. 
  • Fakturaer skal godkendes manuelt. 
  • Indskrivning og håndtering af valuta, moms m.m.
  • Deltagelse i månedsluk og månedsrapportering.

Kvalitetssikring:

  • Opdatering af procedurer i virksomhedens kvalitetssystem.
  • Udførelse af diverse opgaver i kvalitetsafdelingen.
  • Mulighed for involvering i kundeafregning.

 


Faglige Kvalifikationer

  • Erfaring med bogholderi kræves. 
  • Kendskab til Navision er påkrævet.
  • Grundlæggende forståelse for regnskabsprincipper.
  • Evne til at arbejde struktureret og selvstændigt.
  • God kommunikationsevne både skriftligt og mundtligt.
  • Fleksibel og i stand til at håndtere forskelligartede opgaver.


Personlige kvalifikationer

  • Ansvarsbevidst og detaljeorienteret.
  • Proaktiv tilgang til arbejdsopgaver.
  • Evne til at arbejde effektivt både selvstændigt og i teams.
  • Positiv holdning og villighed til at lære nyt.


Særlige forhold

  • Vikariat på mindst 6 måneder, med mulighed for forlængelse eller fast ansættelse. 
  • Fuldtidsstilling (37 timer) 
  • Du skal helst ikke have ferie i Uge 23, 27, 29 og 30.
  • Arbejdstiden er mellem kl 07 - 17, med nogenlunde fleksibilitet efter kandidatens behov. 
  • Gerne med mulighed for opstart i Maj 


Ansøg nu

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Casber Dall Jensen, gennem mail cdj@jobteam.dk mærket "CDJ-KBK-U16".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  • Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  • Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  • Eventuel opstartsdato
  • Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Vestertorv, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6032543

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet