Temply er i en rivende udvikling og søger derfor moden og engageret kundeservicemedarbejder (hjemmearbejdsplads) til håndtering af vore mange vikarkunder på telefon og email.
Om jobbet:
Vores absolut højeste prioritet hos Temply er tilfredse kunder. Det er derfor vigtigt, at vores kunder bliver serviceret af dygtige og smilende medarbejder der med en frisk og behagelig telefonstemme hjælper vores kunder fra morgenstunden. Du modtager sygemeldinger og ordre på ekstra vikarer fra vore kunder som du finder og booker til opgaven i vores vikar database. I tæt dialog med kunden meddeler di hvilke vikarer der på tilkald møder ind på virksomheden.
Vores kunder ringer på vores vagttelefon, der vil være omstillet til dig til dig typisk i tidsrummet fra kl. 06.00 > ved opstart udarbejdes en vagtplan, så du altid kender dine arbejdstider.
Jobbet udføres fra din hjemmeadresse, og vi sørger for at du modtager det udstyr du behøver (telefon - PC samt online adgang til vores database.) Du får en solid opbakning fra dine kollegaer, og en solid oplæring inden opstart.
Om dig:
- Du ønsker af en given årsag at arbejde hjemmefra, og har mulighed for at gøre det.
- Du kan lide at tale i telefon, besvare emails og har kendskab til brug af PC.
- Du er imødekommende og positiv af natur og går til opgaverne med ansvarsfølelse og højt humør.
- Du sætter en ære i at sikre den bedste kundeoplevelse, samt forstår vigtigheden i at indgå i en dialog med kunderne og hjælpe dem med hurtig tilkald af mandskab.
- Du arbejder hurtigt og effektivt og har fokus på at løse opgaven hurtigst og bedst muligt.
- Du er ikke bange for at træffe beslutninger.
- Du har en god forståelse for IT og har nemt ved at sætte dig ind i nye systemer.
- Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, det er en fordel hvis du har arbejdet med kundeservice, men intet krav.
- Du er fleksibel, struktureret og udadvendt.
- Hvor du bor i landet, er ikke afgørende for at søge stillingen.
Vi tilbyder:
- En fast- eller deltidsstilling på 25-37 timer.
- En varieret hverdag, hvor dagen er fordelt således, at du er på telefonen det meste af dagen, og ellers udfører andre kundeservicerelaterede og administrative opgaver.
- Gode muligheder for langvarig ansættelse for den rette kandidat.
- Løn i forhold til kvalifikationer/forhandling.
- Tiltrædelse snarest.
Ansøgning:
Er jobbet noget for dig, vil du gerne arbejde hjemmefra?
Så send kortfattet informativ ansøgning samt CV på email til temply@temply.com allerede i dag, Vi glæder os til at lære dig at kende.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Temply ApS, Danneskiold-Samsøes Allé, 1434 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6152228