BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en lægesekretær, der vil møde vores patienter med et smil og som forstår vigtigheden i at være serviceorienteret, så vores patienter kan få en god oplevelse. Om afdelingen og opgaverne
Akutafdelingen er opdelt i 4 Zoner: Zone 1 for skadestue-patienter, Zone 2 og 3 for indlagte patienter og Zone 4 for patienter, der kommer ind i et ”fast track forløb” og som ikke kræver en hospitalsseng. Din funktion vil hovedsagligt være i zone 4 og består i tage godt imod vores patienter samt få dem til at føle sig trygge allerede fra de kommer ind af døren. Undervejs i patientforløbet er din opgave blandt andet at koordinere, bestille undersøgelser og ind i mellem bistå i arbejdet omkring patienten sammen med det tværfaglige team bestående af sygeplejersker og læger.
Sideløbende med den direkte modtagelse og kontakt med patienter varetages administrative opgaver som f.eks. registrering. Herudover kan du møde mange andre ad hoc og patientrelaterede opgaver.
Som lægesekretær i Akutafdelingen er du en del af en større sekretærgruppe, hvoraf de fleste har funktion i Skadestuen. Vi hjælper hinanden/forbedrer på tværs i de forskellige zoner i det omfang, det er muligt og omkring de opgaver, det giver mening. Det er vi ved at udvikle lidt på. Særligt i ferieperioder er det vigtigt at få koordineret på tværs, så alle zoner bemandes fornuftigt, og så vi i sidste ende kan få det hele til at gå op.
Zone 4 er i øjeblikket ved at blive bygget om, så det giver plads til nye samarbejdsrelationer. Det betyder, at der skal indrettes på ny og findes arbejdsgange, som tilgodeser det gode patientforløb. Det forventer vi naturligvis, at du bidrager ind i.
Vi forventer:
- At du altid sætter patienten først, så de føler sig ventet og velkommen – også i en travl hverdag
- At du trives med en uforudsigelig hverdag
- At du bidrager og trives ind i samarbejdet med forskellige faggrupper
- Eller ønsker, at du har erfaring fra en Akutafdeling - det vil vægte højt
- At du ønsker at bidrage til forbedringer
- At du bidrager til en positiv omgangstone og stemning
- At du bliver en del af et stærkt tværfagligt team, der arbejder for ”patienten først”
- En lydhør og opmærksom ledelse (souschef, ledende lægesekretær m.fl.)
- En virkelig god og alsidig arbejdsplads
- Gode samarbejdsmuligheder
- Engagerede og ambitiøse kolleger
- Arbejdstid på hverdage
Hør mere:
Du er velkommen til at kontakte ledende lægesekretær for Akutafdelingen og Medicinske sygdomme Lotte Laasholdt på lotte.laasholdt@rsyd.dk eller direkte telefonnr. 76362138, hvis du vil høre mere om stillingen.
Ansøgning
Vi modtager din ansøgning senest d. 15. december 2023.
Samtaler
Der afholdes samtaler d. 18. december 2023.
Løn:
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Vi ser frem til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Sygehus Lillebælt, Kolding Sygehus, Sygehusvej, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5951011