BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Leder af Kolding Kirkegårde
Bestyrelsen for Kolding Kirkegårde, søger en dynamisk og administrativ stærk leder med visioner til at udvikle Kolding Kirkegårde, der samtidig ønsker at udvikle og bevare den store kulturarv der er på vore kirkegårde.
Tiltrædelse pr. 1.4. 2024 eller efter aftale.
Lederen af kirkegårdene har det daglige ansvar for driften af og økonomien for de 3 kirkegårde samt ledelsesansvaret for 18 medarbejdere, herunder administration og bogholderi. Herudover har lederen ansvaret for vedligeholdelse af kapellerne samt diverse øvrige bygninger tilhørende kirkegården.
Som leder vil dine hovedopgaver omfatte følgende:
- Være leder for personalet på kirkegården og administrationen - handlekraftig og resultatskabende samt tage de nødvendige beslutninger.
- Lederen skal påregne at deltage i det praktiske arbejde vedrørende administration og økonomi på en struktureret og samarbejdende måde.
- Bevare og udvikle en attraktiv arbejdsplads
- Videreføre plejeplaner og planer for en løbende udvikling og optimering af driften af både kirkegårdene og administrationen.
- Alle administrative opgaver som knytter sig til kirkegårdsdriften
- Ansætte og afskedige personale efter samråd med bestyrelsen
- Udarbejdelse af budget for Kolding Kirkegårde sammen med bogholder
- Gode samarbejdsevner i forhold til bestyrelsen, som er lederens nærmeste overordnede, samt deltage i og tage referat på bestyrelsesmøder.
Vi søger en leder med disse kvalifikationer:
- Ledelseserfaring med gode samarbejdsevner, overblik og et godt humør
- Aktiv og synlig ledelse i forhold til det praktiske arbejde på kirkegårdene og kontoret.
- Gerne kendskab og viden om moderne kirkegårdsdrift og kirkegårdskultur, herunder kendskab til lov om offentlig forvaltning
- Visionær i forhold til udviklingsmuligheder på vores kirkegårde og kontor.
- Fleksibel og samarbejdsinteresseret på tværs af alle faggrupper ved kirkegården
- Solidt kendskab til IT også på brugerniveau.
- Kender værdien i at lykkes gennem andre mennesker Office mv.
Vi tilbyder:
- Et spændende og udfordrende job med alsidigt indhold
- En arbejdsplads der giver mulighed for personlig, faglig og ledelsesmæssig udvikling
- Velholdte kirkegårde, der er kendetegnet ved stor mangfoldighed af gravstedstyper
- Mulighed for at sætte dit eget præg på opgaveløsninger inden for de lovmæssige rammer
- Lyse og venlige kontor faciliteter.
Nærmere oplysninger om stillingen kan fås hos
Formand for bestyrelsen – Bent Bruun, Tlf.: 61201027
Ansøgningsfrist 16.02.24 kl. 12.00.
Ansøgning og CV med relevante bilag sendes til
Kolding Kirkegårde på mail: Bent@koldingkirkegaarde.dk mærket Leder af Kolding Kirkegårde.
Ansættelsessamtale forventes afholdt i uge 8 eller 9 efter aftale.
Læs mere om Kolding Kirkegårde på Koldingkirkegaarde.dk
Ansøgere må påregne, at der indhentes straffeattest og anmodes om samtykke til at indhente referencer. Du skal have gyldigt kørekort B – gerne suppleret med B/E, C1/E. Der er tre måneders prøvetid.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling. Ansættelse sker på tjenestemandslignende vilkår i henhold til Kirkeministeriets cirkulære af 29. november 2022 om kirkefunktionærer ansat på tjenestemandslignende vilkår.
Cirkulæret findes her: https://www.retsinformation.dk/eli/retsinfo/2022/10274
Stillingen er klassificeret i lønramme 36, stedtillæg 2.
Lønrammen består af 1 løntrin med en årsløn på 545.067,- kr.
Til stillingen er også et kvalifikationstillæg på 36.624,24 kr.
Bestyrelsen
Kolding Kirkegårde
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
NORDRE KIRKEGÅRD, Lærkevej, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5974821