BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
En af vores kunder i Kolding vækster og har valgt at rykke deres lager og logistikafdeling til Kolding og i den forbindelse søger vi en logistikassistent til pluk og pakke opgaver via webshop, stillingen er et vikariat på ubestemt tid.
I jobbet som logistikassistent har du en vigtig rolle i at pakke ordre via webshop og håndtere dem så de er klar til afhentning.
Dine primære opgaver vil være følgende:
- Håndtering af ordre og den flow
- Sikre ordre via webshop bliver pakket og klar til afhentning
For at blive en succes skal du kunne genkende dig selv i følgende:
- Har erfaring med at arbejde i lagersystem
- Har med erfaring med behandling af ordre via webshop BTC
- Truckcertifikat vil være et plus
Vi kan tilbyde dig:
- Et vikariat på ubestemt tid
- Gode kollegaer
- Arbejdstid mandag til torsdag kl. 08:00-16:00 fredag fra kl. 08:00-15:00
Din ansøgning:
Kan du se dig selv i jobbet så send os gerne dit CV eller for yderligere informationer kontakt da Linda Fromsejer-Olsen på 41 21 14 20.
Vi vurderer løbende ansøgningerne, og der kan derfor indkaldes til interview før udløb af ansøgningsfristen.
Hartmanns A/S er et nordisk konsulenthus med 140 medarbejdere, som skaber resultater i spændingsfeltet mellem mennesker og job. Vi arbejder inden for en række HR-områder - herunder rekruttering, rådgivning af ledige, Newplacement og vikarassistance. Hartmanns' konsulenter er specialister inden for deres fagområder og yder derfor sparring på højt niveau, til både kunder og kandidater.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
ACTIEF HARTMANNS, Fredericia, Vesterballevej, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6068765