Medarbejder til Borgerservice- barselsvikariat

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Arbejdssted: Borgerservice, Nytorv 1, 6000 Kolding.

Tiltrædelse: 1. december 2023

Arbejdstid: 37 timer pr. uge.

Til Borgerservice i Kolding Kommune søger vi en sagsbehandler, der trives i et miljø med mange bolde i luften, og som besidder en god portion empati, handlekraft og mod. Du skal være professionelt optaget af borgerbetjening i bred forstand.

Om jobbet:

Serviceminded sagsbehandler til Borgerservice. Er du imødekommende, serviceminded og god til at skabe resultater? Vil du være det første smilende ansigt, borgerne møder, når de har en tid i Borgerservice? Kan du levere service i topklasse til Kolding Kommunes borgere? Så er du måske vores nye dygtige sagsbehandler.

Vi er organiseret i 6 teams hvor alle har et speciale og alle også bidrager som generalist på følgende områder:

  • Pas, Kørekort
  • MitID/NemID
  • Folkeregistrering
  • Pension
  • Beboerindskud
  • Vielse
  • Omstilling

Det vil være en fordel, hvis du har specialist erfaring med folkeregistrering, pas/kørekort eller Mit-id.

Kvalifikationer:

  • Du er uddannet inden for offentlig administration og har erfaring med arbejde i en kommunal forvaltning. Meget gerne fra en lignende stilling.
  • Du er god til at håndtere borgere fra alle samfundslag – fra de sårbare og udsatte til de mere ressourcestærke borgere.
  • Du har et godt konfliktberedskab.
  • Du er god til at prioritere din tid og have mange bolde i luften på samme tid.
  • Kendskab til kommunale systemer er en fordel.
  • Du skal kunne tale og skrive engelsk på et rimeligt niveau.
  • Du er forandringsparat og nysgerrig.

Vi har også en forventning om, at du er indstillet på at ville udvide dine kompetencer og er nysgerrig på at blive opkvalificeret til de områder, hvor der er brug for din indsats.

Om os

Borgerservice er en afdeling bestående af 22 medarbejdere. Afdelingen hører organisatorisk til i Centralforvaltningen. I Kolding Kommune arbejder vi ud fra Borgerens Centrum. Vi er her for borgerne, familierne, virksomhederne og byen. Løsningerne skal findes i et samarbejde mellem borgeren og Kommunen: Borgere er forskellige, og derfor er de gode løsninger også forskellige.

Vi tilbyder

En spændende stilling, hvor ikke 2 dage er ens. Du får stor berøringsflade til borgere og samarbejdspartnere. Vi arbejder i mindre teams hvor kollegial sparring og indflydelse er højt prioriteret. Du vil blive tilknyttet en faglig koordinator som understøtter den faglige ledelse og daglige drift.  Der bliver rig mulighed for at påvirke retningen for såvel samarbejde som kultur i afdelingen, i teamet og i forhold til øvrige samarbejdspartnere internt og eksternt.

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Der er tale om et barselsvikariat på 37 timer.

Ansøgningsfrist og tiltrædelse

Der er ansøgningsfrist søndag 8. oktober 2023. Der afholdes ansættelsessamtaler fredag 13. oktober.

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Søg stillingen".

For yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Søren Nøhr Andresen, tlf. 7979 9088 eller faglig koordinator Mette Juel Klausen, tlf. 7979 2517.

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

Kolding Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=f3ed435b)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Kolding Kommune - Centralforvaltningen - Borgerservice, Nytorv 1, Nytorv, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5912920

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet