BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Forestil dig, at når telefonen ringer hos HK, er det dig, der svarer. Uanset hvor opkaldet kommer fra, bliver HK’s telefon fremover taget af HK Medlemskontaktcenter i Kolding, hvor vores medarbejdere enten hjælper opkalderen videre til rette modtager eller svarer på deres spørgsmål på stedet.
Vi samler et nyt team for yderligere at styrke den gode medlemsoplevelse og har brug for en række nye medarbejdere. Så hvis du har smil i stemmen, har lyst til at tale med rigtig mange mennesker hver dag, og brænder for at levere verdens bedste medlemsservice, så er du en af dem, vi er på jagt efter!
En god portion pionérånd er også værdifuld, for du skal være med fra starten i opbygningen af en fælles servicekultur i det nye, topprofessionelle medlemskontaktcenter.
Vi tilbyder dig et spændende job med gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til overenskomst med en grundløn på 31.391,06 kr. pr. måned. Dertil kommer tillæg for sene vagter, arbejdsgiverbetalt pensionsordning (16,5 %), fritvalgsordning (6,5 %) samt særlig feriegodtgørelse (4,5 %). Tillæg for personlige kompetencer forhandles ud fra principperne om Ny løn.
Ingen kan alt, men vi vil i særlig grad lægge vægt på:
Dine kompetencer:
- Du er positiv og imødekommende og en virkelig god lytter.
- Du er serviceminded og sætter en ære i at hjælpe medlemmet bedst muligt.
- Du formulerer dig i skrift og tale i et klart, ligefremt og enkelt sprog på dansk og engelsk, og også gerne på tysk.
- Du er fokuseret på at nå teamets mål, har overblik og kan prioritere det vigtigste først.
- Du er engageret, fleksibel og bidrager aktivt til teamet. Du er en holdspiller og sparrer løbende med dine kolleger om arbejdsopgaver og metoder, men du forstår også at arbejde selvstændigt med dine egne opgaver.
- Du skal kunne sætte dig godt ind i hele spektret af medlemstilbud og ydelser, og bruge den viden aktivt. Du er derfor god til at holde din viden up-to-date, at dele viden med andre og opsøgende på at lære nyt.
- Kendskab til A-kasselovgivning er en fordel.
- Du har et afklaret forhold til fagbevægelsen og dens værdier.
Erfaringer fra tidligere ansættelse i et kontaktcenter eller stillinger med lignende opgaver vil klart være en fordel.
Du vil indgå i forskellige oplæringsforløb, så du er så godt rustet som muligt til at indgå i jobbet. Her vil du lære alt om, hvordan du klarer:
Dine arbejdsopgaver i HK Medlemskontakt:
- Telefonisk og elektronisk betjening af HK’s medlemmer.
- Et videndelingssystem og en kommunikationsplatform vil være dine mest brugte værktøjer.
- Visitering af henvendelser til den rette afdeling.
- Medlemsserviceopgaver som f.eks. indmeldelse og ajourføring af data.
- Sagsbehandling af visse opgaver inden for Job og Vejledning, primært mødebooking samt henvendelser om bl.a. jobrettet uddannelse og rådgivning om MinPlan.
- Arbejdet foregår både på telefonen, mail, chat og via sociale medier.
Der sker løbende kvalitetssikring af arbejdsgange, procedurer og faglig viden.
Arbejdstiden er placeret mellem kl. 7.45 og 17.15 (mandag-torsdag) og kl. 16.15 (fredag). Der vil være to sene dage om ugen.
Ansøgning
Send din motiverede ansøgning og CV via hjemmesiden: www.hk.dk/jobs. Find denne stilling og tryk på ”Ansøg”.
Der indkaldes løbende til samtaler. Tiltrædelse hurtigst muligt.
HK ønsker at fremme ligestilling og opfordrer alle uanset køn, seksualitet, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Yderligere oplysninger:
Har du spørgsmål, er du velkommen til at rette henvendelse til fagchef Kathrine Eg eller Stephan Kristiansen.
Send en sms på 3032 8616 eller 4115 1842 for nærmere aftale.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
HK Sydjylland, Jupitervej, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5914460