Økonomikonsulent til affaldsområdet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Arbejdssted: Redux – Affald og Genbrug, By- og Fællesforvaltningen, Bronzevej 3, 6000 Kolding.

Arbejdstid: 37 timer pr. uge med flekstid.

Ansættelsestidspunkt: Hurtigst muligt og senest 1. maj 2024.

Hvad kan vi tilbyde:

Vi kan tilbyde en spændende og udfordrende stilling i et team med 12 kolleger. Vi løser rigtig mange forskellige opgaver – store som små og du har gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Du får stor selvstændighed i opgaveløsningen med mulighed for at prioritere dine arbejdsopgaver og planlægge din egen arbejdsdag.

Glæd dig til at blive en del af et stærkt fagligt miljø omkring administration og service, hvor humøret er højt og tonen er fri.

Funktioner:

I økonomifunktionen løses mange forskelligartede opgaver med en stor berøringsflade ud i hele Redux organisationen – såvel i den administrative del som i den driftsmæssige del.

Dine primære opgaver vil være:

  • At Budgetarbejdet for affaldsområdet
  • Regnskab f.eks. ledelsestilsyn, årsafslutning m.v.
  • Takster/gebyrberegning for affaldsområdet
  • Behandling af fakturaer/kreditnotaer
  • Controlling
  • Kontraktopfølgning, mængder og priser
  • Generel databehandling, dataanalyse m.v.
  • Løbende analyser/rapporter
  • Deltage i projekter med fokus på de økonomiske perspektiver
  • Formidling af økonomisk viden indenfor affaldsområdet
  • Ad hoc opgaver indenfor økonomifunktionen og teamets øvrige opgaver

I økonomifunktionen er I to, som arbejder tæt sammen og vi har fokus på at sikre, at de primære økonomiopgaver altid vil kunne blive løst også ved ferie, sygdom og lignende. Din kommende kollega glæder sig til at byde dig velkommen i økonomifunktionen.

Kvalifikationer:

Du har sikkert en økonomiuddannelse, f.eks. cand.oecon, finansøkonom, professionsbachelor, måske er du bankuddannet, men, det kan også være noget helt andet. Det vigtigste er, at du tager erfaring med dig, vil opgaverne og har vilje og mod på at lære at løse dem. Måske du allerede kender affaldsområdet og ellers så giver vi dig en god indflyvning til området.

Derudover forventer vi, at du

  • er omstillingsparat
  • kan holde mange bolde i luften
  • ser muligheder fremfor begrænsninger også selv om der er flere interesser i spil
  • er initiativrig og nysgerrig
  • ved du er dygtig. Men du ved også, at sparring med ledere og kolleger gør dig dygtigere
  • kan prioritere dit arbejde og holde fremdrift i opgaverne trods benspænd og hvor svarene ikke altid ligger lige foran dig
  • er stærk i brugen af forskellige IT-værktøjer især Excel og andre analyseværktøjer, f.eks. Targit
  • er teamplayer og god til at samarbejde internt som eksternt på forskellige niveauer
  • er positiv, har et godt humør og vil være en del af fællesskabet i teamet/afdelingen
  • har kørekort

Hvem er vi?

Redux – Affald og Genbrug er en del af By- og Fællesforvaltningen. Vi er i alt ca. 90 ansatte – fordelt med 30 kolleger i administrationen og 60 kolleger i driften, som omsætter for ca. 150 mio. kr. om året. Vi drifter fem genbrugspladser og tømmer kommunens 1.500 miljøstationer (beholdere til plast, metal, glas og papir). Og så holder vi også styr på, at 30.000 affaldsbeholdere til rest- og madaffald bliver tømt.

Om By og Fællesforvaltningen
I By- og Fællesforvaltningen arbejder vi for at styrke og udvikle hele kommunen som en attraktiv bosætnings-, oplevelses- og vækstkommune. Vi vil være et skridt foran og skabe positive forandringer og et ambitiøst fællesskab. Her er højt til loftet, frie rammer og dermed rig lejlighed og plads til din faglige og personlige udvikling.

Om Kolding Kommune
By- og Fællesforvaltningen er én af fire forvaltninger i Kolding Kommune, som i alt beskæftiger omkring 8000 medarbejdere. I Kolding Kommune arbejder vi med afsæt i visionen "Sammen designer vi livet" og et mindset vi kalder Borgerens Centrum, hvor vi på tværs af forvaltninger og faggrænser finder de bedste løsninger sammen med og for borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere.

Løn: I henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Teamleder Lone Jensen på telefon 79791482 eller mobil 21591482.

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Søg stillingen".
Ansøgningen skal vedlægges relevante uddannelsesbeviser. Ansøgningen skal vedlægges dokumentation for relevant erfaring.

Ansøgningsfrist: 10. marts 2024.

Ansættelsessamtaler: Første samtale forventes afholdt den 13. marts 2024 og mulig anden samtale den 19. marts. Der vil ved 2. samtale være en case, ligesom der vil blive indhentet referencer.

Kolding Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=8b9b5501)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Kolding Kommune - Redux, Administration, Bronzevej, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5994557

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet