Projektleder til high-end indretningsløsninger hos Form3 i Norden

dato

Form3 er kendt og anerkendt for at skabe unikke indretningsløsninger i høj kvalitet og med et skarpt øje for detaljen. Virksomheden har siden 2002 specialiseret sig i high-end indretning og med projekter til erhvervskunder i hele Norden. Fagligheden er stærk, organisationen flad og ambitionerne høje. Lige nu søges en

Projektleder

Til at styre high-end indretningsprojekter fra opstart til afleveringsforretning

I stillingen bliver du ansvarlig for fremdrift, kvalitet og sammenhæng mellem kundens ønsker og Form3’s kreative løsninger. Med overblik og struktur sørger du for, at alle involverede – både interne og eksterne – spiller sammen og leverer det bedste resultat.

Som projektleder har du flere sideløbende projekter i forskellige faser, entreprisetyper og kompleksitet. Her har du det overordnede ansvar for:

  • Stakeholder Management
  • Økonomistyring
  • Sørge for allokering af de rette faglige ressourcer
  • Fremdrift og deadline-overholdelse i projekterne
  • Risikostyring
  • Dokumentation

På hvert projekt arbejder du tæt sammen med et hold af kollegaer, som indbefatter en projektkoordinator, bygningskonstruktører og arkitekter. Din rolle er afgørende for at binde det tekniske og det kreative sammen og sikre den løbende dialog og forventningsafstemning med kunden omkring uforudsete faktorer.

Din hverdag finder sted på Form3’s kontor i Kolding med jævnlige rejsedage til de igangværende projekter i Danmark og Norden. Derfor skal du regne med 30-50 årlige rejsedage.

Ansvarsbevidst projektleder med stort overblik

Du kan være den rette profil til stillingen, hvis du allerede har mindst 3-5 års projektledelseserfaring med lignende projekter af en vis kompleksitet, hvor du har været ansvarlig for de forskellige faser i projekterne. Du har formentligt en håndværksmæssig baggrund suppleret med en uddannelse som bygningskonstruktør. Din viden indbefatter desuden indsigt i byggelovgning, så du er i stand til at sikre, at projekter overholder gældende regler.

Som person er du ansvarsbevidst og sikrer, at dine projekter bliver gennemført fra start til slut. Du er struktureret og har et godt overblik, hvilket gør, at du kan håndtere deadlines, aftaler og sørger for, at der ikke er løse ender. Du er målbevidst og dygtig til at definere klare mål og skabe fremdrift.Din pragmatiske tilgang gør, at du kan finde praktiske løsninger på de udfordringer, der måtte opstå undervejs. Du bringer samtidig en positiv energi til arbejdspladsen, og som samarbejdspartner er du indstillet på at arbejde tæt sammen med dine kolleger for at opnå de bedste resultater i fællesskab.

Kreativ arbejdsplads med godt sammenhold

Du tilbydes en arbejdsplads, hvor du spiller sammen med dygtige fagfolk som dertil også er fantastiske kollegaer. Stemningen på kontoret er god, og kulturen bygger på et fundament af fleksibilitet, gensidig tillid og respekt.

Du får en unik mulighed for at sætte dit præg på virksomheden, og du vil opleve at dine input og idéer modtages med åbenhed og interesse.

Lyder det som noget for dig? Så ser vi frem til at modtage din ansøgning og CV hurtigst muligt. Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte Management konsulent, Pernille Lærke Meier på 2887 2115.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Selectors, Bredgade 15,, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-04-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/9fc04bae-f214-48d3-852f-06f4fcc0e00d

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet