Projektleder til high-end indretningsprojekter med ansvar for kvalitet og fremdrift hos Form3 i Kolding

dato

Form3 er kendt og anerkendt for at skabe unikke indretningsløsninger i høj kvalitet og med et skarpt øje for detaljen. Virksomheden har siden 2002 specialiseret sig i high-end indretning og med projekter til erhvervskunder i hele Norden. Fagligheden er stærk, organisationen flad og ambitionerne høje. Lige nu søges til kontoret i Kolding, en:

Projektleder

Til at styre high-end indretningsprojekter fra opstart til afleveringsforretning

I stillingen bliver du ansvarlig for fremdrift, kvalitet og sammenhæng mellem kundens ønsker og Form3’s kreative løsninger. Med overblik og struktur sørger du for, at alle involverede – både interne og eksterne – spiller sammen og leverer det bedste resultat.

Som projektleder har du typisk flere sideløbende projekter i forskellige faser, entreprisetyper og kompleksitet, hvor du har det overordnede ansvar for:

  • Økonomistyring
  • Stakeholder Management
  • Sørge for allokering af de rette faglige ressourcer
  • Fremdrift og deadline-overholdelse i projekterne
  • Risikostyring
  • Dokumentation

På hvert projekt arbejder du tæt sammen med et hold af kollegaer, som indbefatter projektkoordinatorer, arkitekter og bygningskonstruktører. Din rolle er afgørende for at binde det tekniske og det kreative sammen og sikre den løbende dialog og forventningsafstemning med kunden omkring uforudsete faktorer.

Din hverdag finder sted på Form3’s kontor i Kolding med jævnlige rejsedage til de igangværende projekter i Norden. Derfor skal du regne med 30-50 årlige rejsedage.

Ansvarsbevidst projektleder med stort overblik

Du kan være den rette profil til stillingen, hvis du allerede har mindst 3-5 års projektledelseserfaring med lignende projekter af en vis kompleksitet. Du har formentligt en håndværksmæssig baggrund suppleret med en uddannelse som bygningskonstruktør.

Som person er du ansvarsbevidst og sikrer, at dine projekter bliver gennemført fra start til slut. Du er struktureret og har et godt overblik, hvilket gør, at du kan håndtere deadlines, aftaler og sørger for, at der ikke er løse ender. Du er målbevidst og dygtig til at definere klare mål og skabe fremdrift. Din pragmatiske tilgang gør, at du kan finde praktiske løsninger på de udfordringer, der måtte opstå undervejs. Du bringer samtidig en positiv energi til arbejdspladsen, og som samarbejdspartner er du indstillet på at arbejde tæt sammen med dine kolleger for at opnå de bedste resultater i fællesskab.

Kreativ arbejdsplads med godt sammenhold

Du tilbydes en arbejdsplads, hvor du spiller sammen med dygtige fagfolk som dertil også er fantastiske kollegaer. Stemningen på kontoret er god, og kulturen bygger på et fundament af fleksibilitet, gensidig tillid og respekt.

Du får en unik mulighed for at sætte dit præg på virksomheden, og du vil opleve at dine input og idéer modtages med åbenhed og interesse.

Lyder det som noget for dig? Så ser vi frem til at modtage din ansøgning og CV hurtigst muligt. Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte Management Consultant, Pernille Lærke Meier på 2887 2115.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Selectors, Bredgade 15,, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-06-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/8bfcf400-25b2-4aa6-af1e-692bcbeb0deb

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet
Opslag fra vores lokale erhvervAnnoncørbetalt indhold
Boliger til salg i Kolding

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER AF DIN BOLIG

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER

Adresse
Dine oplysninger deles med op til tre lokale ejendomsmæglere, som efterfølgende vil kontakte dig vedr. salgsvurdering.