RIIS retail A/S: Teamansvarlig for lagerdrift

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Medarbejdende teamansvarlig – Igangsætter - Lagerdrift

På firmaets lagerlokationer i Kolding plukker & pakker vi ordrer til vores samarbejdspartnere til levering i både Europa og internationalt.

RIIS Retail er en sund virksomhed med stærke værdier og spændende udfordringer i en travl hverdag, hvor dagene sjældent er ens.

På lageret håndterer vi både varemodtagelse, lagring, plukning, pakning og forsendelse af ukurante varer, hvorfor størrelsen på forsendelserne varierer meget. Vi pakker til Complete solutions.

Dine daglige opgaver består af en blanding af administrative opgaver med løbende registreringer og opfølgninger i vores IT-systemer og almindelige praktiske opgaver på lageret, hvor du er en del af flowet.

Dine opgaver som teamansvarlig omfatter følgende:

  • Koordinere i afdelingen og på tværs af organisationen
  • Administrative og systemmæssige processer
  • Lede og motivere teamet
  • Varemodtagelse og lagring
  • Pluk, pak og forsendelse
  • Sikre orden og ryddelighed i fællesskab med det øvrige personale
  • Kontakt med samarbejdspartnere
  • Lageroptælling

Du bliver en del af et velfungerende team, der er kendt for kvalitet, fleksibilitet og et højt serviceniveau. Omgangstonen er afslappet og du vil møde imødekommende kollegaer i højt humør.

Dine forudsætninger for jobbet:

  • Uddannet indenfor lager og logistikarbejde
  • Du sidder formentligt i et tilsvarende job i dag og forstår hvordan et lager drives.
  • Kørekort og truckcertifikat
  • Systematisk og struktureret
  • Enver at sikrer konstant og korrekt lagerstyring
  • Du trives med at tage ansvar og ejerskab for dine opgaver
  • Du formår at holde overblik også når det går stærkt
  • Du kan prioritere og når i mål med dine opgaver
  • Kompetent bruger af Office pakken og ERP-systemer, gerne AX.

Vi tilbyder dig:

  • Fuldtidsstilling på 37 timer
  • Ordnede forhold, en god omgangstone og en løn der stemmer overens med dine kvalifikationer
  • Pensionsordning med helbredsaftale/sundhedssikring
  • Grundig oplæring i relevante procedurer og systemer
  • Frokostordning og kaffe/te

Du får mulighed for at være med til at præge udviklingen i en ambitiøs virksomhed med en flad organisationsstruktur og uformel omgangstone. Her vil du møde dedikerede og hjælpsomme kollegaer og en kultur, hvor vi hjælper hinanden. Du bliver en del af en virksomhed, der sikrer dig gode udviklingsmuligheder, både fagligt og personligt. Du vil få en grundig introduktion og oplæring i vores processer. Ud over spændende opgaver tilbyder vi også et godt fællesskab med sociale aktiviteter.

                            
Er du interesseret i jobbet:

Lyder stillingen som noget for dig kan du søge via nedenstående link, hvor du vedhæfter dit CV og din motivation for jobbet. Vi behandler ansøgningerne løbende og stopper processen, når den rigtige kandidat viser sig.

SØG STILLINGEN HER: TEAMANSVARLIG FOR LAGERDRIFT

Om RIIS Group

RIIS er en veletableret virksomhed inden for butiks- og indretningsbranchen i rivende udvikling. Vores partnersegmenter er hovedsageligt indenfor retail, restaurant / café, kontor og modeindustrier. Vi guider vores kunder gennem etableringen og videreudviklingen af deres brand. RIIS har i samarbejde med vores kunder etableret butikker i både Europa, Mellemøsten, Australien, Asien, Amerika og Afrika. RIIS Group beskæftiger omkring 145 medarbejdere, hvoraf hovedparten har base på hovedkontoret i Kolding.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

RIIS retail A/S, Gejlhavegård, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://riis-group.com/career/teamansvarlig-for-lagerdrift/

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5895081

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet