Salgs- og marketingbackup med kendskab til transportbranchen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at sikre drift og udvikling på tværs af to organisationer, hvor transportbranchen er fællesnævner?

Til vores salgsteam på AMU SYD søger vi til en nyoprettet stilling en målrettet og struktureret salgs- og marketingbackup med viden og erfaring fra transportbranchen.

Som salgs- og marketingbackup får du bl.a. glæde af

  • Selv at kunne forme dagligdagen og sætte dit eget præg på opgaverne
  • en afvekslende arbejdsdag med en bred berøringsflade
  • et dynamisk og støttende arbejdsmiljø med en uformel omgangstone
  • mulighed for at arbejde på tværs af to organisationer
  • fleksible arbejdstider med mulighed for hjemmearbejde med øje for arbejdsopgaver og telefontider
  • Personlig og faglig udvikling

Salg, marketing og support

I en delt stilling vil du i dit daglige arbejde fungere både som backup for AMU Danmarks salgs- og markedschef og for salg- og marketingafdelingen på AMU SYD, hvor du kommer til at få fingrene i både administrativt arbejde, supportopgaver, koordinering og understøttelse af markedsføringstiltag

Med din fleksibilitet og evne til at navigere mellem to forskellige kontekster har du øje for, at begge organisationer opretholder en effektiv og sammenhængende salgs- og markedsføringsindsats samtidig med et skarpt fokus på daglig drift og kunderelationer.

Dine primære opgaver

  • Yde salgsbackup og supportere salgsprocesser
  • Indsamle content til SoMe og hjemmeside fx billeder, video og testimonials
  • Varetage daglig telefon- og mailkorrespondance
  • Vedligeholdelse af AMU Danmarks hjemmeside og håndtering af LinkedIn opslag
  • Koordinere møder, herunder indkaldelser og mødeledelse
  • Bidrage til forskellige marketingtiltag på tværs af AMU Danmark og AMU SYD

Du er den rette salgs- og marketingbackup, hvis du kan sætte flueben ved disse kompetencer

  • Kendskab til transportbranchen og gerne viden om AMU og efteruddannelse generelt
  • Erfaring med sekretariatsarbejde og/eller salgsstøtte
  • Stærke kommunikative evner på dansk (både skriftligt og mundtligt)
  • God forståelse for og erfaring med digitale værktøjer, herunder sociale medieplatforme
  • Evnen til at arbejde selvstændigt og struktureret
  • Forståelse for vigtigheden i at være en nøgleperson
  • Erfaring med kalenderstyring og mødekoordinering

Din nye arbejdsplads

Med 16 AMU-Centre og erhvervsskoler i AMU Danmark fællesskabet skal du påregne lejlighedsvis kørsel og besøg på skolerne rundt i landet. Dette vil skulle ske i egen bil.

Dit nye arbejdssted er dog primært AMU SYDs afdeling i Kolding. Her bliver du en del af et inkluderende miljø på en arbejdsplads, hvor vi er stolte af vores arbejde og løfter i flok med udgangspunkt i værdierne: Fællesskab, ansvarlighed, ordentlighed og fleksibilitet.

Vi tilbyder dig et job med ansvar, udviklingsmuligheder og en bred kontaktflade på tværs af de to organisationer AMU SYD og AMU Danmark.

Om AMU Danmark og AMU SYD

AMU Danmarks er en sammenslutning af 16 AMU-centre og erhvervsskoler og udbyder i fællesskabet efteruddannelse og kompetenceudvikling inden for transportbranchen.

AMU SYD er en inkluderende uddannelsesinstitution, som udbyder relevante og målrettede kurser inden for efter- og videreuddannelse bl.a. inden for transport.

Sammen stræber vi efter at udvikle og levere uddannelsesløsninger, der matcher nutidens og fremtidens krav til arbejdsmarkedet. Og det er det, vi har brug for din hjælp til.

Løn- og ansættelsesvilkår

Du vil være ansat i salgs- og marketingafdelingen på AMU SYD i Kolding med reference til markedschef Søren Axelgaard, AMU Danmark og udviklingschef Ole Møller

Løn og ansættelses sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige område OAO-S-Fællesoverenskomsten. Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejder HK STAT.

Ansøgningsproces

Ansøgningsfrist: onsdag den 27. marts 2024

Samtale: torsdag den 11. april 2024

Ansættelsesdato:

Hurtigst muligt og senest den 1. juni 2024

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

AMU SYD, C.F. Tietgens Vej, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6010885

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet