Salgskonsulent - Telemarketing

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ønsker du at arbejde i en spændende telemarketingstilling som Salgskonsulent, hvor du skal sælge vores standard IT-løsninger, der kan gøre en forskel for vores kommende B2B kunder?
Hvor du også har mulighed for at arbejde hjemmefra op til 3 dage om ugen?

Bellcom søger dig, der er en glad og frisk person, der kan lide og tale i telefon. Du har også lyst til at være en del af vores salgsteam, hvor du får indflydelse på vores salgsaktiviteter.

Stillingen er en deltidsstilling på 20 timer/uge, fordelt på hverdage indenfor normal arbejdstid (mødetid imellem kl. 8.00 – 9.00).

Mandag og torsdag er vi fast på kontoret, minimum 5 timer pr. dag. De øvrige dage er der mulighed for hjemmearbejde.

Vi giver en fast månedsløn (ikke provisionsløn) og vores kontor ligger centralt i Kolding city.


Hvad kommer
du til at arbejde med?
Din primære opgave bliver udringning på vores IT-standardløsninger til både potentielle og eksisterende B2B kunder. Planlægning og booking af møder imellem kunder og salgsteamet, samt opdatering og vedligeholdelse af kundedata i vores CRM kundesystemer.

Du bliver også en del af vores salgsteam, hvor vi sammen optimerer salget og hvor der er masser af plads til input og bidrag. Vi planlægger salgsaktiviteter, laver markedsføringsmateriale, workshops og meget mere. Hermed har du stor mulighed for at udvikle dig og bygge videre på dine salgsfærdigheder.


Hv
ilken profil søger vi?
Vi søger efter dig, der har stærke kompetencer indenfor salg og kommunikation og gerne med erfaring indenfor B2B, mødebooking/telemarketing.

Da det er IT-standardløsninger du skal sælge, har du teknisk nok indsigt til at kunne forstå, hvordan IT-løsningerne fungerer, så du kan guide og beskrive systemerne bedst muligt overfor kommende B2B kunder.

For os er det også vigtigt, at:

  • du har et positivt mindset, er fyldt med energi og entusiasme og har masser af gåpåmod

  • du er udadvendt og er god til at snakke med mennesker og opbygge relationer

  • du trives med at bruge telefonen som arbejdsredskab

  • du er kvalitetsbevidst og stræber efter at yde en god rådgivning og service

  • du har struktur, kan holde dig selv i gang og kan følge dine opgaver til dørs

  • du har kendskab til at arbejde i CRM kundesystemer (ellers lærer vi dig det)

  • du er dansktalende med gode formuleringsevner


Hvad kan vi tilbyde dig?
Vi kan tilbyde en meget fleksibel arbejdsplads i vækst, hvor du får masser af indflydelse og kan udnytte dine kompetencer fuldt ud. Vi har et hyggeligt arbejdsmiljø, hvor der er plads til grin og hvor der løbende laves sjove og spændende events.

Du får masser af medarbejdergoder såsom sundhedsforsikring, pensionsordning, telefon-, frokost-, frugt-, bredbånd- og massageordning.


Sådan ansøger du:
Send din ansøgning, CV mv. ved at klikke på linket "Søg stillingen".

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR & Administrationsleder Hanne Grave på tlf.: 70 26 00 85 eller hg@bellcom.dk.

Seneste ansøgningsfrist: 6. november 2023.

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

BELLCOM UDVIKLING ApS, Bredgade, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5921906

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet