Salgskoordinator til Trekantområdet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en engageret salgskoordinator til vores kunde i Trekantområdet. Som kundens nye salgskoordinator vil du være omgivet af dygtige og engagerede kolleger.

Brænder du for at gøre en forskel og har du erfaring med at arbejde i en international organisation – så er dette jobbet for dig.

Forventninger til dig

Der lægges stor vægt på din personlighed, da man har brug for en ægte ildsjæl, der gennem proaktivt og passioneret arbejde løser opgaverne.

Du er ansvarsbevidst og erfaren i kundesupport og koordinering. Du ved, via din erfaring og intuition, hvordan du sikrer en høj kundetilfredshed. Du holder kunderne orienterede og trygge med klare aftaler, også når tingene går stærkt. Du er desuden vant til at påtage dig en tovholder rolle og ejerskab i forhold til ”projektet/ordren” og kan også indgå i den rådgivende fase, så kunden sikres den rigtige løsning.

Sprogligt er du sikker i din kommunikation både skriftligt og mundtligt på dansk, engelsk og tysk.

Du er positiv og arbejder struktureret, energisk og målrettet.

Arbejdsområder 

  • Daglig kundesupport, koordinering og rådgivning både til danske og udenlandske kunder
  • Udfærdigelse af tilbud og ordreregistrering
  • Håndtering af alle andre salgsrelaterede opgaver
  • Afsendelse af reservedele
  • Reklamationsbehandling

Kvalifikationer 

  • Minimum 3 års erfaring fra en lignende stilling, som involverer salgssupport, salgskoordinering og kundeservice i en international virksomhed, hvor du forstår at holde kunden i fokus. Alternativt har du en baggrund fra speditions- eller shippingbranchen
  • Du har erfaring med at arbejde i en produktionsvirksomhed og forstår flowet i et fuldt integreret ERP-system
  • Du har erfaring med at sidde som bindeleddet mellem kunder, sælgere og produktion og klare de mange forespørgsler, som kommer ind både på mail og telefon
  • Du har erfaring med udfærdigelse af tilbud med høj præcision
  • Du taler, forstår og skriver dansk, engelsk og tysk på et professionelt niveau
  • Du har generelt gode IT-kompetencer

Du tilbydes 

  • En selvstændig stilling i en international virksomhed
  • En attraktiv lønpakke og vilkår, som matcher dit ansvar og dine kvalifikationer

Ansøgning

Send dit CV til Kim Frandsen hurtigst muligt her.

Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte Kim Frandsen på 6014 8043 eller kf@skelmose.eu.

Ansøgningerne vil blive behandlet løbende.

Ansættelsesstart er hurtigst muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skelmose ApS, Porsholtparken, 6740 Bramming

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5941044

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet