Sekretariatsmedarbejder til spændende HR-afdeling i Kolding Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Sekretariatsmedarbejder/Sekretær til HR-afdelingen i Kolding Kommune

Er du en dygtig og struktureret sekretær med flair for HR og administration? Ønsker du at arbejde i en dynamisk og spændende kommune, hvor der er fokus på trivsel og udvikling? Så er det måske dig, vi søger til vores HR-afdeling i Kolding Kommune.

Om stillingen:

Vi søger en sekretariatsmedarbejder/sekretær til vores HR-afdeling, som kan bidrage til at sikre en effektiv og professionel håndtering af vores administrative opgaver på HR-området. Som sekretær i HR-afdelingen vil du spille en central rolle i at understøtte vores HR-konsulenter og ledelse med en bred vifte af administrative opgaver.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Håndtering af ind- og udgående korrespondance, herunder e-mails og breve.
  • Planlægning og koordinering af møder, herunder forberedelse af dagsordener og referater.
  • Administration af personaledokumenter, herunder fraværsregistrering og medarbejderoplysninger.
  • Udvikling, opdatering og vedligeholdelse af HR-systemer og databaser.
  • Assistere med rekrutteringsprocessen, herunder annoncering af stillinger og koordinering af samtaler.
  • Diverse ad hoc-opgaver samt understøtte en række udviklingsprojekter inden for HR.
  • Koordinering og medvirkning til videre udvikling af 7 kommunesamarbejdet
  • Optimering og af effektivisering af administrative arbejdsprocesser i HR
  • Varetage oplæring af kontorelever i HR og understøtte elevansvarlig

Vi forventer, at du:

  • Har en relevant uddannelse inden for administration eller kontor.
  • Har erfaring med sekretærarbejde, gerne fra en HR-afdeling.
  • Er fortrolig med IT og har gode kundskaber i Microsoft Office-pakken.
  • Er struktureret, detaljeorienteret og i stand til at arbejde selvstændigt.
  • Har gode kommunikations- og samarbejdsevner.
  • Er serviceminded og har en positiv tilgang til arbejdsopgaverne.

Vi tilbyder:

  • Et spændende og afvekslende job i en kommune med ambitiøse mål og visioner.
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
  • Et dynamisk og engageret arbejdsmiljø med dygtige og hjælpsomme kolleger.
  • Fleksible arbejdstider og gode arbejdsforhold.
  • Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Løn:

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

 

Ansøgning:

Ansøgningen sendes elektronisk. Klik på "send ansøgning" og vedhæft din ansøgning, CV og relevante eksamenspapirer eller seneste terminskarakterer. Du må også meget gerne vedhæfte en kort præsentationsvideo af dig selv på max 1 minut.

 

Ansøgningsfrist: Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du sende din ansøgning og CV til os senest den fredag d. 12. juli 2024 via vores online ansøgningssystem. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-chef Per Bo Nørgaard Andersen på telefon 40433654 eller e-mail pperb@kolding.dk.

 

Ansættelsessamtaler:
Vi afholder første samtalerunde torsdag d. 18. juli 2024. Anden samtalerunde tirsdag den 23. juli 2024.

 

Referencer indhentes på de kandidater, som kommer videre til anden samtalerunde.

 

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

 

Arbejdstid: 37 timer pr. uge inkl. frokost. Arbejdstiderne kan variere en smule, men vil som udgangspunkt være:

  • Mandag-onsdag kl. 8-15:15
  • Torsdag kl. 8-17
  • Fredag kl. 8-14:15

 

Ansættelsestidspunkt: hurtigst muligt og senest 1. september 2024

Ansøgning:

Vi glæder os til at høre fra dig!

Kolding Kommune HR-afdelingen Bredgade 1, 6000 Kolding www.kolding.dk

Dette stillingsopslag er designet til at tiltrække kvalificerede kandidater, der ønsker at arbejde i en professionel og udviklende HR-afdeling. Vi ser frem til at modtage ansøgninger fra motiverede og kompetente ansøgere.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=dd7a0ab4)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Kolding Kommune - BFF - HR, Akseltorv, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6076592

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet