BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du et sted i livet hvor du leder efter en deltidsstililing med en stabil arbejdsdag, hvor arbejdsopgaverne er de samme fra dag til dag, og hvor arbejdstiden er placeret i døgnets gode timer, så læs med her!
Vi søger en servicemedarbejder til udkørsel af mad-leverace, til vores kantine i Kolding, til ca. 25 timer om ugen. Arbejdstiden er mandag til torsdag fra kl. 8:15 - 14:00, og på fredage fra kl. 8:15 - 11:30. I denne kantine laver vi dagligt frokostbuffet og mødeserveringer til ca. 225 spisende. Sammen med teamet skal du sørge for, at vores gæster får dagens bedste oplevelse og kvalitet. Dit arbejdsområde vil hovedsageligt bestå af udkørsel af madleverance (morgenmad og frokostbuffet) til vores kundes satelit kantine i Christiansfeld, inklusiv opsætning samt oprydning af dette på satelit kantinens lokation. Der kan forekomme øvrige ad hoc opgaver i køkkenet som også skal varetages. SERWIZ stiller bil til rådighed i forbindelse med arbejdets udførelse.
Din profil
Vi ser gerne at du har kenskab til kantinebranchen, da du vil være selvstændigt arbejdende på satelit-lokationen. Det er derfor vigtigt for os at du kan arbejde selvstændigt når du er ude med madleverancen, og i et fast team når du er tilbage på hovedlokationen. Du skal være serviceminded med stort S, og klar på at gribe dagens og dens opgaver med det åbent sind. Derudover ønsker vi, at du er engageret, fleksibel, tager ansvar for opgaverne, kan lide at løfte i flok. For at sikre vores medarbejdere en god kollega, søger vi en medarbejder, som har en åben og ærlig humor, er udadvendt, og ikke mindst mødestabil. For at kunne indgå i dialog med kunden, ser vi gerne at du kan begå dig på dansk.
Af hensyn til jobbets karakter skal du have kørekort Kategori B.
Vi tilbyder
Du bliver en del af en virksomhed, som er i vækst, fuld af godt humør og gode kollegaer. Du får gode ansættelses- og arbejdsforhold, hvor der er plads til både faglig og personlig udvikling. Ansættelsesvilkår efter Kantineoverenskomsten mellem DI SBA og 3F, som bl.a. favner fritvalgsopsparing, pension og sundhedsordning.
Om SERWIZ
SERWIZ er en ejerledet, dansk virksomhed, som leverer Soft FM og catering af høj kvalitet. Vi har 2400 medarbejdere og kunder i hele Danmark.
Vi er medlem af Servicebranchens Arbejdsgiverforening under DI, og vores medarbejdere har overenskomster og ordnede arbejdsforhold. Det er vigtigt for os at passe på vores medarbejdere og sørge for, at de har det godt ude hos vores kunder, både psykisk og fysisk. Vi lægger også vægt på at udbetale den korrekte løn til tiden. Det er SERWIZ’ mål at skabe ikke bare tilfredse, men glade kunder. Det opnår vi ved at være engagerede og nærværende i udførelsen af vores services og gennem tæt samarbejde og åben dialog med vores kunder. Med et stærkt værdisæt som fundament tør vi udfordre status quo og skubbe til grænserne for, hvordan man i vores branche kan arbejde bæredygtigt, transparent og digitalt.
Ansøgning
Du kan søge jobbet via knappen "Søg stillingen", hvor du kan uploade ansøgning og CV. Vi vil løbende behandle de indkomne ansøgninger.
Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Bente Stengaard mellem kl. 7:00 - 14:00 i hverdagene.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (20-25 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Serwiz, Knud Højgaards Vej , 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5951847