Skolepædagog 1 til Munkevængets Skole

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Arbejdssted: Munkevængets Skole - Specialafdeling

Arbejdstid: 37 timer - fast stilling

Ansættelsestidspunkt: 1. august 2023

Hvad kan vi tilbyde:

Vil du være en del af et stærkt team med en høj faglighed og hvor arbejdsglæde er stor? Så har du chancen nu. Vi søger 4 pædagoger og 1 pædagogisk assistent, der kan bidrage med begejstring og ambitioner på børnenes vegne.

Vores værdisætning er – I fællesskab går vi hele vejen for livslang læring - dette ses bl.a. i måden vi følger vores børn og dermed familier på, op igennem deres tid i folkeskolen.

Generel stillingsbeskrivelse:

Du er det pædagogiske bindeled mellem fritid og undervisning.

Du varetager den understøttende undervisning, co-teaching hvor der er 2 voksne i klassen og inklusions/støttetimer enten på klassen eller enkelte elever.

Du deltager i skolehjemsamarbejdet og er en del af teamsamarbejdet lærere – pædagog imellem.

Du deltager i planlægningen på klassen og mødes med dit kerneteam, som oftest består af klasselæreren, matematiklæreren og klassepædagogen.

Du er en del af flere fællesskaber i Skolen, Special SFO, SFO og Klub.

Alt det pædagogiske personale mødes en gang ugentligt til personalemøde, derudover har vi en hverdag, som vi planlægger i de forskellige afdelinger ved ugentlige koordineringsmøder, så der er mulighed og plads til at alles kompetencer kommer i spil med udgangspunkt i børnene som er vores kerneopgave.


Funktioner:

Som vores nye pædagog har du meget gerne erfaring med:

  • Socialpædagogiske arbejde med børn i indskolingsalderen
  • Erfaring indenfor sprogtilegnelse, sansemotorik og arbejdet med børn med sårbare kognitive forudsætninger for indlæring.


Kvalifikationer - er forventer vi:

  • at du er tydelig og anerkendende i din fremtoning
  • at du er engageret og struktureret
  • at du har lyst til pædagogisk udvikling
  • at du giver børnene en spændende, men genkendelig hverdag
  • at du er teamplayer, da du bliver en del af et team, der arbejder sammen på tværs af professioner om børnenes læring og sociale udvikling.
  • at du prioriterer forældresamarbejde høj
  • at det falder dig let at skriftliggøre dit arbejde, da du skal indgå i det kommende arbejde omkring den meddeles bogen og de kommende udviklingsplaner
  • Du er selvstændig, udadvendt, tillidsvækkende, psykisk robust og serviceminded.



Hvem er vi?
Munkevængets Skole har et kommunalt visiteret specialcenter til normaltbegavede børn med sårbare kognitive forudsætninger for indlæring. Fælles for børnegruppen er, at de har store specifikke sproglige udfordringer. Klassens formål er at udvikle børnenes sproglige færdigheder med henblik på at kunne inkluderes i almenområdet eller andet specialpædagogisk tilbud, når det giver mening i forhold til elevernes sproglige vanskeligheder og den udvikling eleverne gennemgår.

Løn: jf. overenskomst.


Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:
Anne Meldgaard Lu, tlf.: 21673258, e-mail: amej@kolding.dk


Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

Ansøgningsfrist: 5. juni 2023

Ansættelsessamtaler: Uge 23

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

Kolding Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=103ef027)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Kolding Kommune - Munkevængets Skole, Munkevænget, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=103ef027&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5837598

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet