BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du uddannet lægesekretær med fagligheden i orden og samtidig besidder et positivt sind og et godt humør, så er det lige dig vi kan bruge. En af vores dygtige sekretærer går nemlig på efterløn, og derfor har vi en ledig fast stilling som lægesekretær i vores Børne- og Ungeafdelingen til besættelse 1. januar 2024. Vi tilbyder ansættelse på 37 timer, men har du en drøm om deltids-ansættelse omkring de 30 timer pr. uge evt. med en fast ugentlig fridag eller andet, finder vi nok også en god fælles løsning på dette.
I Børne- og Ungeafdelingen har vi et helt unikt samarbejds- og fællesskabs-bånd på tværs af alle faggrupper i afdelingen. Vi ønsker os en ny kollega, som er god til at samarbejde og vil kunne mestre at sætte vores patienter/forældre i centrum og gøre en vigtig forskel fra første til sidste kontakt i patientforløbet. Vores nye kollega tilbydes en spændende og alsidig stilling med tilknytning både til vores endokrinologiske team i Børne- og Ungeambulatorium samt til sekretærteamet, som varetager de faste sekretæropgaver på det Neonatale sengeafsnit.
Hvem er vi?
Børne- og Ungeafdelingens sekretariat består af 1 sekretariatsleder og 15 dygtige og engagerede lægesekretærer. Sekretariatet er fordelt ud på flere afsnit i Børne- og Ungeafdelingen på Kolding Sygehus. Afhængig af placering er der tilknyttet forskellige gruppevise opgaver som visitation og team-sekretariater med tilknytning til læger og sygeplejersker inden for et specifikt speciale.
I vores afdeling lægger vi stor vægt på åbenhed, gensidig respekt og tillid, god kommunikation og tæt tværfagligt samarbejde med afdelingens læger, sygeplejersker, psykologer, socialrådgiver m.v. Vores mål er til stadighed at levere god service på et højt fagligt niveau, samtidig med at vi sætter vores patienter først og har fokus på ordentlighed i alt hvad vi gør, og hvad vi siger.
Som vores nye lægesekretær kollega ønsker vi, at du
- er uddannet lægesekretær (krav)
- er faglig dygtig, serviceminded og mødestabil
- har stor erfaring med vores primære EPJ SYD system og kan kode korrekt.
- er god til både at stave og formulere dig på skrift
- tager medansvar og udviser drive og engagement
- mestrer at arbejde i en dynamisk og forandringsskabende afdeling
- bidrager til bevarelse af et godt arbejdsmiljø, hvor vi passer på hinanden
- er positiv af sind og deltagende i nye forbedrings tiltag og løsninger
- vil indgå i vagtrul 4 mdr. om året til kl. 18:00 (gns. ca. 1 vagt hver 2. uge)
- besvare/hjælpe vores patienter/pårørende ved telefoniske henvendelser
- håndtering af besøgsbookinger, ydelsesregistreringer, forløbsmarkører og rettelse af diverse fejllister
- diverse koordinering i forhold til patienter, personale og pårørende
- udfærdige breve, henvisninger og underretninger (Vi har TGK/tale genkendelse)
- rekvirering af tolk, befordring m.v.
- diverse administrative opgaver tilknyttet vores afdeling og specialet
- en spændende stilling i en afdeling, hvor vi er sammen om at have patientens behov i fokus
- et godt arbejdsmiljø med faglige dygtige og hjælpsomme kollegaer
- lyttende og støttende ledelse
- gode muligheder for faglig og personlig udvikling
- lokalaftalt flexordning
Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og er omfattet af Ny Løn. Du er mere end velkommen til at ringe for uddybende spørgsmål om stillingen til sekretariatsleder Vicky Johansen på telefon
76 36 22 33.
Ansøgning
Har stillingen din interesse og du har de rette kompetencer, så send os din ansøgning via ”Søg stilling” linket senest 3. november 2023 kl. 12:00.
Ansættelsessamtaler afholdes fredag den 10. november 2023.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Sygehus Lillebælt, Kolding Sygehus, Sygehusvej, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5925994