BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
En af vores kunder vækster og i den forbindelse søger vi en struktureret og engageret kundeservicemedarbejder, som kommer til at indgå i et team med to andre kollegaer, jobbet er et vikariat med mulighed for fastansættelse for den rette.
I jobbet som kundeservicemedarbejder har du en vigtig rolle i håndtering af webordre og sikre god kundeservice i forhold til deres kunder og grossister.
Dine primære opgaver vil være følgende:
- Effektiv ordrebehandling i forbindelse med salg
- Modtagelse af reklamationer på telefonen og via mails
- Sikring af høj kvalitet i kundeserviceoplevelsen
For at blive en succes skal du kunne genkende dig selv i følgende:
- Erfaring med ordrebehandling
- Erfaring med kundesupport er et plus, men ikke et krav.
- Gode skriftlige evner og taler og skriver dansk
- Har gode IT-færdigheder.
Vi kan tilbyde dig:
- Et vikariat med mulighed for fastansættelse
- Gode kollegaer
- Arbejdstid mandag til torsdag kl. 08:00-16:00 fredag fra kl. 08:00-15:00
Din ansøgning:
Kan du se dig selv i jobbet så send os gerne dit CV eller for yderligere informationer kontakt da Linda Fromsejer-Olsen på 41 21 14 20.
Vi vurderer løbende ansøgningerne, og der kan derfor indkaldes til interview før udløb af ansøgningsfristen.
Ser frem til at høre fra dig.
Hartmanns A/S er et nordisk konsulenthus med 140 medarbejdere, som skaber resultater i spændingsfeltet mellem mennesker og job. Vi arbejder inden for en række HR-områder - herunder rekruttering, rådgivning af ledige, Newplacement og vikarassistance. Hartmanns' konsulenter er specialister inden for deres fagområder og yder derfor sparring på højt niveau, til både kunder og kandidater
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
ACTIEF HARTMANNS, Fredericia, Vesterballevej, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6068766